فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مهاجرت به گرجستان
امتیاز 5 از 5 از بین 219 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید گرجستان

مهاجرت به گرجستان

امروزه مهاجرت به گرجستان مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است، این کشور به سبب رشد اقتصادی که دارد مقصد مناسبی برای مهاجران شناخته می شود، از این رو قصد داریم در این مقاله به بررسی راه های مهاجرت به گرجستان خواهیم پرداخت، چنانچه شما نیز از علاقمدان و طرفداران مهاجرت به گرجستان هستید در ادامه با ایران ویزا همراه باشید تا اطلاعاتی کلی در این باره کسب نمایید.
مهاجرت به گرجستان
همانطور که پیش تر اشاره کردیم، در حال حاضر گرجستان یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای مهاجرت ایرانیان به شمار می آید، این کشور در منطقه استراتژیک و بسیار مهمی واقع شده است و به سبب همین موقعیت جغرافیایی که دارد همواره در حال توسعه اقتصادی و پیشرفت می باشد و افرادی که موفق به اخذ اقامت گرجستان می شوند، می توانند زندگی با شرایط استاندارد و مطلوب را تجربه نمایند.
همچنین بد نیست بدانید که کشور گرجستان یکی از اعضای ناظر اتحادیه اروپا می باشد و ممکن است در آینده نه چندان دور به اتحادیه اروپا بپیوندد و این امر یک مزیت بزرگ برای مهاجران گرجستان به شمار می آید، از دیگر مزایای مهاجرت به گرجستان می توان به سرمایه گذاری راحت در این کشور، امنیت بالا در گرجستان، پایین بودن هزینه های زندگی و غیره اشاره کرد.
 

مهاجرت به گرجستان

 

راه های مهاجرت به گرجستان
برای مهاجرت به گرجستان و اخذ اقامت این کشور، راه های مختلفی وجود که برخی از آن ها عبارتند از ثبت شرکت، سرمایه گذاری، خرید ملک، تحصیل و غیره،  در ادامه این قسمت از مقاله به بررسیه هر یک از راه ها مهاجرت به گرجستان می پردازیم.
1. مهاجرت به گرجستان از طریق ثبت شرکت در این کشور
یکی از بهترین راه های مهاجرت به گرجستان، ثبت شرکت در این کشور می باشد، متقاضیان مهاجرت به گرجستان می توانند با ثبت شرکت در این کشور اقامت موقت دریافت کنند البته در نظر داشته باشید که این اقامت موقت که در قالب کارت اقامت های یک ساله و شش ماهه (بسته به نوع شرکت شما) صادر می شود، قابل تمدید هستند و متقاضیان می توانند پس از 6 سال تمدید اقامت موقت، نسبت به اخذ اقامت دائم گرجستان اقدام نمایند.
از انواع شرکت های قابل ثبت در گرجستان می توان به شرکت های سهامی خاص، شرکت های تعاونی، شرکت های هلدینگ بین المللی، شرکت های کارآفرینی فردی، شرکت های مشارکت کسب و کار، شرکت با مسئولیت محدود و شرکت با مشارکت محدود، چنانچه قصد مهاجرت به گرجستان از طریق ثبت شرکت را دارید باید بدانید بهترین نوع شرکت برای شما، شرکت با مسئولیت محدود می باشد، چرا که این نوع از شرکت حوزه های تجاری و مشاغل بسیاری را پوشش می دهد.
2. مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری در این کشور
همانطور که می دانید گرجستان همواره در حال پیشرفت اقتصادی می باشد و یکی از سیاست های این کشور به منظور محقق شدن توسعه اقتصادی کشور، جذب سرمایه گذار خارجی می باشد، از طرفی افرادی که در این کشور سرمایه گذاری می کنند، با توجه به رشد اقتصادی گرجستان می توانند سود بسیاری به دست بیاورند، لازم به ذکر است که حداقل میزان سرمایه مورد نیاز برای اخذ اقامت و مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری 300 هزار لاری معادل 125 هزار دلار است، از جمله مزایایی که سرمایه گذاران خارجی در گرجستان از آن ها برخوردار می شوند، کارت اقامت 5 ساله (قابل تمدید) و دسترسی به اطلاعات و داده های بازرگانی این کشور می باشد، توجه داشته باشید که سرمایه گذاران می توانند پس از اتمام اقامت 5 ساله خود نسبت به دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایند، لازم به ذکر است که انتخاب زمینه سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت می باشد، بنابراین پیش از هر گونه اقدامی با کارشناسان فعال در این حوزه مشورت نمایید.
3. مهاجرت به گرجستان از طریق خرید ملک در این کشور
خرید ملک در گرجستان یکی دیگر از راه های مهاجرت به این کشور می باشد، افرادی که این روش را برای مهاجرت به گرجستان انتخاب می کنند باید بدانند که حداقل میزان ارزش ملک خریداری شده در این کشور باید 35 هزار دلار باشد تا بتوانید از طریق خرید ملک اقامت گرجستان را دریافت نمایید.
با خرید ملک افرا می توانند به همراه خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 21 سال به کشور گرجستان مهاجرت کنید، یکی از بهترین مزایایی که مهاجرت از طریق خرید ملک دارد این است که بر اساس قوانین گرجستان، در این کشور ملک شامل مالیات نمی شود، علاوه بر این باید بدانید که با خرید ملک در گرجستان اقامت یک ساله این کشور به صورت خودکار و بدون نیاز به صرف هیچ هزینه ای برایتان صادر خواهد شد، این اقامت یک ساله موقت و قابل تمدید است، پس از 6 سال نیز می توانید نسبت به دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایید.
4. مهاجرت به گرجستان از طریق تحصیل در این کشور 
اخذ اقامت در گرجستان از طریق تحصیل یکی از روش های بسیاری آسان مهاجرت به این کشور محسوب می شود، البته افرادی که از این طریق برای اخذ اقامت گرجستان اقدام می کنند باید توجه داشته باشند که اقامت این کشور تنها برای دانشجویانی که پس از اتمام تحصیل در این کشور مشغول به کار می شوند، صادر می شود.
5. مهاجرت به گرجستان از طریق کار در این کشور
افرادی که موفق به دریافت ویزای کاری گرجستان می شوند، می توانند نسبت به دریافت اقامت این کشور اقدام نمایند، توجه داشته باشید که در صورت نداشتن دانش زبان گرجی شما قادر به پیدا کردن کار مناسب و کسب درآمد بالا در این کشور نخواهید بود، بنابراین چنانچه قصد دارید از طریق کار به گرجستان مهاجرت کنید، پیشنهاد ما به شما در وحله اول فراگیری زبان گرجی می باشد.
6. مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج
طبق قوانین کشور گرجستان، هر فرد خارجی که با فردی مقیم گرجستان یا از اتباع این کشور ازدواج کند، می تواند درخواست اخذ اقامت دائم خود را به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهند، لازم به ذکر است که این روش احتمالاً نیاز به زمان بیشتری دارد و بررسی های بسیار دقیقی در آن صورت می گیرد، بنابراین مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج صوری را فراموش کنید.
 

شرایط مهاجرت به گرجستان


نکات تکمیلی در رابطه با مهاجرت به گرجستان
- مهاجرت به گرجستان در مقایسه با سایر کشور ها آسانتر می باشد اما متقاضیان اقامت این کشور باید در نظر داشته باشند که روز به روز به تعداد مهاجران گرجستان افزوده می شود، افزایش مهاجران و به دنبال آن افزایش جمعیت این کشور سبب بروز مشکلات متعددی نظیر ترافیک، آلودگی های شهری شده است.
- نرخ بیکاری در گرجستان بسیار بالا است بنابراین پیش از اقدام به مهاجرت از شرایط کاری خود اطمینان حاصل نمایید.
- داشتن دانش زبان گرجی برای دریافت اقامت این کشور ضروروی نیست، اما به طبع افرادی که می توانند به زبان گرجی تکلم کنند، اقامت راحت تری را در گرجستان تجربه خواهند کرد.
- در صورتی که کشور گرجستان به اتحادیه اروپا بپیوندد، هزینه های زندگی، مسکن و غیره در آن به طرز چشم گیری افزایش خواهد یافت.
در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی کلی در رابطه با مهاجرت به گرجستان و راه های آن در اختیارتان قرار دهیم، چنانچه قصد دریافت اقامت گرجستان را دارید باید بدانید که شرایط دریافت و بهترین راه اخذ اقامت بسته به شرایط شما متغیر می باشد، بنابراین پیش از هر گونه اقدامی با کارشناسان فعال در حوزه اخذ ویزا و اقامت گرجستان، مشورت نمایید همچنین در نظر داشته باشید که تیم ایران ویزا آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

درج نظر