فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
تفریحات گرجستان
امتیاز 5 از 5 از بین 462 امتیاز دهنده به تفریحات گرجستان

تفریحات گرجستان

مسافران زیادی سالانه از نقاط مختلف گرجستان دیدن می کنند. خصوصا ایرانیان عزیز به دلیل بر داشتن قانون ویزا گرجستان برای ایرانیان به راحتی می توانند از این کشور دیدن کنند و از تفریحات گرجستان لذت ببرند. در سال های اخیر این کشور به دلیل قرار گرفتن قسمتی از آن در اروپا و تصمیم دولت برای نزدیک شدن به استانداردهای زندگی اروپا، در زمینه تفریحات گرجستان، توریستی، شرایط اقتصادی و جاذبه های گردشگری پیشرفت بسیار زیادی داشته است. در ادامه این مقاله می خواهیم به برخی از تفریحات گرجستان که بسیار هیجان انگیز و جذاب می باشد اشاره کنیم.

طی سفر خود به گرجستان و برای استفاده از تفریحات گرجستان می توانید سری هم به تنها پارک آبی زیبا و بزرگ باتومی بزنید که در نواحی ساحلی این شهر قرار دارد و دارای سرسره های بسیار مهیج و چندین استخر، استخر مخصوص کودکان و همچنین برنامه های نمایشی است.

همچنین در سفر خود به تفلیس که یکی از شهرهای توریستی گرجستان محسوب می شود نیز می توانید از پارک آبی آن دیدن کنید. این پارک آبی که به نام پارک آبی Gino نیز می باشد در نزدیکی دریاچه تفلیس واقع شده است و در فصل بهار و پاییز استقبال بسیار زیادی از آن می شود. این پارک دارای سرسره های بسیار بزرگ و لوازم تفریحی دیگری نیز می باشد.

پارک بین المللی روستاوی تفلیس نیز یکی دیگر از تفریحات گرجستان را برای علاقه مندان به سرعت و هیجان فراهم آورده است. در این پارک می توانید در کلاس های آموزشی موتور سواری و ماشین سواری نیز شرکت کنید. این مجموعه که به تلاش تاجری گرجستانی فراهم آمده است این امکان را به بازدید کنندگان می دهد تا با ماشین شخصی خود وارد این مکان شوند و یا حتی ماشین حرفه ای از مجموعه بگیرند.

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز و دوست داشتنی در تفلیس بالن سواری می باشد که البته نسبت به سایر تفریحات گرجستان کمی گران تر است. مسیر های این بالن ها بستگی به جهت باد دارد و ظرفیت آن ها بین 2 تا 24 نفر می باشد. همچنین برای پرواز در این منطقه می توانید از کایت و سایر وسایل پرواز استفاده کنید.

البته گرجستان به دلیل تاریخ پر فراز و نشیب خود دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد، که می توان گفت بازدید از آن ها از تفریحات گرجستان محسوب می شود.

با توجه به اطلاعاتی که در بالا ذکر شد امیدوار هستیم که در طول زمان اقامت در گرجستان لحظات بسیار شادی را تجربه کنید.

درج نظر