فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات مفید در رابطه با ویزای فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 129 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید فرانسه

اطلاعات مفید در رابطه با ویزای فرانسه

همانطور که می دانید برای برای ورود به کشور فرانسه باید ویزای شینگن این کشور را دریافت نمایید، که در مقاله های قبلی اطلاعاتی کلی در رابطه با چگونگی دریافت ویزای شینگن فرانسه و مدارک مورد نیاز آن در اختیارتان قرار داده ایم، در ادامه با ایران ویزا همراه باشید تا نکات و اطلاعاتی مفید در رابطه با روند اخذ ویزای فرانسه کسب کنید.

دریافت ویزای فرانسه کاری حرفه ای می باشد که نیازمند علم، تجربه و اطلاعات کافی می باشد، بنابراین بهتر است پیش از هر گونه اقدامی اطلاعاتی کلی در این رابطه کسب نمایید، چنانچه مقاله های پیشین ما در رابطه با ویزای فرانسه را مطالعه نکرده اید پیشنهاد ما به شما مراجعه به صفحه ویزای فرانسه و تکمیل اطلاعات در این حوزه می باشد.

متأسفانه در حال حاضر ویزای فرانسه یکی از سخت ترین ویزا های شینگن برای ایرانیان می باشد و باید بدانید که اغلب درخواست های این نوع از ویزا ریجکت می شود، اما با رعایت نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم می توانید شانس قبول درخواست ویزای خود را افزایش دهید.

- مدارک خود را به زبان انگلیسی ترجمه کنید

تمامی مدارکی که به سفارت فرانسه تحویل می دهید باید به زبان انگلیسی ترجمه شده و دارای مهر دارالترجمه، دادگستری و وزارت امور خارجه باشد، توجه داشته باشید که فرم درخواست ویزای فرانسه را باید به صورت آنلاین تکمیل نموده و پرینت شده آن را به همراه ترجمه به سفارت ارائه کنید.

- حتماً شخصاً به سفارت مراجعه کنید

دریافت ویزای فرانسه نیازی به مصاحبه حضوری ندارد اما تمامی متقاضیان ویزای این کشور باید به منظور انجام انگشت نگاری شخصاً به سفارت فرانسه مراجعه نمایند، البته در نظر داشته باشید که کودکان زیر 12 سال نیازی به انجام انگشت نگاری ندارند.

- دعوتنامه کسری سایر مدارکتان را پوشش نمی دهد

همانطور که می دانید ارائه دعوتنامه برای دریافت ویزای فرانسه ضروری نیست و متقاضیانی که دارای دعوتنامه رسمی می باشند، با سختگیری کمتری در روند صدور ویزا مواجه خواهند شد، اما لازم به ذکر می باشد که دعوتنامه جبران هیچ یک از مدارک ناقص شما نخواهد شد و درخواست افرادی که مدارک لازم و کافی را به سفارت ارائه نمی دهند ریجکت خواهد شد.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم روند دریافت ویزا کاری کاملاً تخصصی می باشد و نمی توان روشی کلی برای تمامی موارد پیش گرفت، از این رو بهتر است به هنگام درخواست ویزای فرانسه از مشاوره کارشناسان مجرب در این حوزه بهره بگیرید، تیم ایران ویزا آماده ارائه تمامی خدمات در زمینه اخذ ویزای فرانسه می باشد، امیدواریم مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با ویزای فرانسه در اختیارتان قرار دهد.

درج نظر