فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
آب و هوای آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 151 امتیاز دهنده به آب و هوا آلمان

آب و هوای آلمان

آب و هوا آلمان دارای چهار فصل می باشد، تابستانها، گرم و زمستان ها، سرد می باشد و در برخی سال ها زمستان ها طولانی تر می شود. در کل آب و هوا آلمان متعادل می باشد، بارش باران در طول سال بهانه خوبی برای متعادل سازی دمای هوا است. جالب است بدانید که این بارش ها در تابستان بیشتر می باشد، که معمولا غیر قابل پیش بینی می باشند.

میانگین دمای آب و هوا آلمان در ماه ژانویه 3 درجه سانتیگراد و در ماه جولای 22 درجه سانتیگراد می باشد. کمترین دما در آب و هوا آلمان منفی 10 درجه در زمستان و بیشترین دما نیز 35 درجه سانتیگراد در تابستان است. 

برای سفر و گردشگری به آلمان، لازم است در هر فصلی سفر می کنید، لباس های مربوط به همان فصل را به همراه داشته باشید. لباس های خنک و سبک برای فصول بهار و تابستان، لباس های گرم و پوشیده برای فصول پاییز و زمستان. توجه داشته باشید، که اگر قصد کوهنوردی یا تفریحات آلمان در ارتفاعات را دارید حتما با خودتان لباس گرم به همراه ببرید. شاید نیاز باشد که یک چتر هم در چمدان خود بگنجانید تا به دام بارش های وقت و بی وقت نیافتید!

با شروع فصل بهار می توانید در کنار خیابان های آلمان شاهد درخت های گیلاسی باشید، که از شکوفه های زیبا که بیشتر در شهر برلین وجود دارد، پربار شده است. در فصل بهار و اواسط مارچ، شاهد فستیوال های فراوانی می باشید، که معروف ترین آن فستیوال اشتوتگارت می باشد. جالب است بدانید که مردم آلمان در این فصل بسیار نگران بارش برف تا اوایل آپریل می باشند. بیشتر بارش های رگباری که موجب تگرگ می شود نیز در این فصل اتفاق می افتد.

تابستان های دلپذیر آلمان طرفداران زیادی دارد. این فصل نیز دارای فستیوال های متنوعی می باشد. تابستان ها شامل روزهای آفتابی طولانی می شود و جنوب آلمان گرمترین منطقه در این فصل است. 

آب و هوا آلمان در پاییز بسیار خنک و دلپذیر می باشد و شاخ و برگ درختان رنگ های زیبایی به خود می گیرد که بسیار تماشایی است.

فصل زمستان نیز عموما شاهد بارش برف و باران در آلمان هستید. در ماه ژانویه و فوریه بسیاری از مردم به شهر برلین می روند تا از فستیوال های آن لذت ببرند. این فستیوال به یکی از جاذبه های گردشگری آلمان تبدیل شده است تا گردشگران با دریافت ویزا آلمان در این فصل از تماشای آن لذت ببرند

درج نظر