فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا آنگویلا
امتیاز 5 از 5 از بین 225 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا آنگویلا

آنگویلا جزیره ای در دریای کارائیب است که یکی از مستعمره های انگلستان محسوب می شود. این جزیره ساحلی زیبا می تواند بهترین مکان برای گذراندن تفریحات باشد. شن های سفید و آب های آبی وسوسه انگیز، شرایط دلچسبی را برای ماندن در این جزیره فراهم کرده است.

برای سفر به این منطقه حتما باید ویزا آنگویلا را تهیه کنید. در حال حاضر تنها می توانید با هدف گذراندن تعطیلات و توریستی وارد این جزیره شوید. شهروندان بریتانیایی برای سفر به این جزیره نیازی به تهیه ویزا آنگویلا نخواهند داشت و می توانند به مدت 3 ماه در این جزیره اقامت داشته باشند. این شهروندان در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری را در این جزیره اقامت داشته باشند، باید ویزا آنگویلا را تهیه کنند.

افرادی که دارای ویزاهای معتبری از کانادا و آمریکا هستند نیز، نیازی به تهیه ویزا آنگویلا نخواهند داشت و می توانند تنها به قصد گردشگری و توریستی وارد این جزیره شوند.

لازم به ذکر است که برای انجام پروسه دریافت ویزا آنگویلا باید به سفارت خانه بریتانیا در ایران مراجعه کنید. در سفارت خانه بریتانیا باید هدف از سفر خود را بیان کرده و حتما اعلام کنید، که به قصد سفر به این جزیره درخواست ویزا کرده اید.

پس از پر کردن فرم درخواست ویزا آنگویلا باید تمامی مدارک لازم برای دریافت ویزا را تهیه کرده و در وقت مصاحبه حضوری در سفارت خانه بریتانیا آن را تحویل دهید. مدارک مورد نیاز ویزا آنگویلا با توجه به ویزا مورد درخواست متقاضی متفاوت می باشد. متقاضیان می توانند تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت آنلاین از سایت سفارت به آدرس  https://www.gov.uk/world/organisations/uk-for-iranians.fa دریافت کنند. در ادامه این مطلب مدارک اولیه مورد نیاز ویزا آنگویلا را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

مدارک مورد نیاز ویزا آنگویلا عبارت است از:

• گذرنامه معتبر متقاضی به همراه شش ماه اعتبار و حداقل یک صفحه خالی

• دو قطعه عکس 4*6 رنگی و زمینه سفید

• شناسنامه و کارت ملی متقاضی

• بیمه مسافرتی

• مدارک و گواهی اشتغال به کار

• گواهی تمکن مالی با توجه به حداقل اعلامی سفارت این کشور

• رزرو بلیط رفت و برگشت به این کشور

• رزرو یکی از هتل های آنگویلا

 

 

درج نظر