فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا نیکاراگوئه
امتیاز 5 از 5 از بین 165 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا نیکاراگوئه

نیکاراگوئه کشوری است واقع در آمریکای مرکزی که بزرگترین کشور در این منطقه به حساب می آید. جالب است بدانید که این کشور دارای آتش فشان ها و دریاچه های معروفی است که بازدید از آن ها نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. تنوع در اقلیت تشکیل دهنده جانوران و آب و هوای این کشور طبیعت بکر و زیبایی را برای این کشور رقم زده است. اگر شما هم تصمیم به سفر به این کشور را دارید، می توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات مورد نیاز خود را از نحوه سفر به این کشور کسب کنید.

کشور نیکاراگوئه به تازگی و از سال 1396 قانون ویزا نیکاراگوئه را برای ورود به این کشور برای ایرانیان به تصویب رسانیده و شهروندان ایرانی برای سفر به این کشور حتما باید ویزا نیکاراگوئه را تهیه کنند. تا قبل از آن ایرانیان می توانستند بدون نیاز به ویزا نیکاراگوئه وارد این کشور شوند. علاوه بر اینکه باید ویزای این کشور را اخذ کنید، این پروسه بسیار سخت تر از قبل شده است و سفارت این کشور حداقل همکاری را با ایرانیان انجام می دهد.

ویزای نیکاراگوئه انواع مختلفی دارد:

• ویزای توریستی نیکاراگوئه

• ویزای تحصیلی نیکاراگوئه

• ویزای کاری نیکاراگوئه

• ویزای دیدار با اقوام و بستگان

• ویزای تجاری نیکاراگوئه

 

ویزای توریستی نیکاراگوئه

افرادی که قصد بازدید از جاذبه های گردشگری نیکاراگوئه را داشته بشاند می توانند برای دریافت ویزای توریستی این کشور اقدام کنند. این نوع ویزا برای مدت 90 روز اقامت در این کشور صادر می شود. توجه داشته باشید که با این نوع ویزا اجازه کار و یا تفریح در این کشور را ندارید. مسافران محترم باید پس از اتمام تاریخ ویزای خود این کشور را ترک کنند.

ویزای تحصیلی نیکاراگوئه

این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود که قصد ادامه تحصیل در این کشور را داشته باشند. به این منظور باید ابتدا پذیرش تحصیلی موسسه و یا یکی از دانشگاه های نیکاراگوئه را دریافت کنید. برای اینکار بایدد رزومه تحصیلی خود را برای دانشگاه مورد نظر خود ارسال کرده و منتظر پاسخ آن باشید. در صورت تایید نامه ای برای شما ارسال می شود که گواهی اجازه تحصیل در دانشگاه یا موسسه مورد نظر شما می باشد. این مدارک را باید به همراه سایر مدارک ویزا نیکاراگوئه به سفارت این کشور ارائه دهید.

ویزای کاری نیکاراگوئه

این نوع ویزا نیز برای افرادی صادر می شود که قصد کار در این کشور را داشته باشند. این افراد ابتدا باید رزومه تحصیلی و شغلی خودد را برای کارفرمایانی که قصد کار برای آن ها را دارند ارسال کنند. پس از پذیرش و تایید نامه و دعوتنامه ای برای متقاضی ارسال می شود که در آن تمامی مشخصات کارفرما و همچنین قرارداد مابین طرفین موجو می باشد. متقاضیان باید این مدارک را به همراه سایر مدارک ویزا نیکاراگوئه به سفارت این کشور ارائه دهند. ویزای کاری این کشور در صورت توافق طرفن قابل تمدید می باشد.

ویزای تجاری نیکاراگوئه

ویزای تجاری نیکاراگوئه برای افرادی صادر می شود که توانایی مالی کافی برای ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری در این کشور باشندو این افراد می توانند بریا دریافت ویزای تجار یاین کشور اقدام کنند. همچنین تاجران و بازرگانانی که قصد مراودات اقتصادی با این کشور را داشته باشند نیز می توانند برای دریافت ویزای تجاری نیکاراگوئه اقدام کنند. این افراد باید کارت بازرگانی خود را به همراه سایر مدارک ویزا نیکاراگوئه ارائه دهند.

 

درج نظر