فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا جزایر ویرجین بریتانیا
امتیاز 5 از 5 از بین 480 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا جزایر-ویرجین-بریتانیا

جزایر ویرجین بریتانیا (British Virgin Islands (BVI مجموعه جزایری است، که در دریای کارائیب واقع شده و یکی از جزایر زیبا برای تفریح و گردشگری می باشد. جزایر ویرجین بریتانیا بین دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی، در شرق پورتوریکو و شمال شرق جزایر ویرجین آمریکا واقع شده است. این جزایر آب و هوای بسیار مطبوع و سواحل بسیار زیبایی دارد که نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند.

ایرانیان عزیز که قصد سفر به این منطقه را داشته باشند، باید ویزا ویرجین بریتانیا را دریافت کنند، در صورتی که ویزای یکی از کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و یا انگلستان را دریافت کنید، می توانید اجازه ورود به این منطقه را داشته باشید. ورود شهروندان کشورهای نام برده (البته در برخی از شهرهای آن ها استثنا وجود دارد) بدون دریافت ویزا و تنها با ارائه پاسپورت معتبر و بلیط رفت و برگشت به راحتی امکان پذیر می باشد.

انواع ویزا جزایر ویرجین بریتانیا عبارت است از:

• ویزای توریستی جزایر ویرجین بریتانیا

• ویزای تحصیلی جزایر ویرجین بریتانیا

• ویزای کار و تجارت جزایر ویرجین بریتانیا

 

ویزای توریستی جزایر ویرجین بریتانیا

این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود که قصد تفریح و بازدید از جاذبه های گردشگری جزایر ویرجین بریتانیا را داشته باشند. این افراد در طول مدت اقامت در جزایر ویرجین بریتانیا اجازه هرگونه فعالیت کاری و یا تحصیلی را نخواهند داشت. همچنین مدت زمان اقامت در این سواحل 30 روز می باشد. بسیاری از توریست ها در سفر دریایی کارائیب به این منطقه می روند. جزایر ویرجین بریتانیا دارای فرودگاه بین المللی می باشد، اما به طور مستقیم پرواز به آمریکا، اروپا و کانادا ندارد، بنابراین ابتدا باید به کشورهای پورتوریکو، سنت توماس، آنتیگوا، سنت کیتس یا سنت مارتین پرواز کنید، سپس به سمت این جزایر حرکت کنید.

ویزای تحصیلی جزایر ویرجین بریتانیا

افرادی که قصد تحصیل در این منطقه را داشته باشند، حتما باید ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنند. برای دریافت پذیرش تحصیلی جزایر ویرجین بریتانیا باید ابتدا رزومه تحصیلی خود را برای دانشگاه مورد نظر ارسال کرده و منتظر ایمیل تایید پذیرش باشید. پس از آن نامه ای برای اجازه تحصیل در دانشگاه مورد نظر شما ارسال می شود که با توجه به آن می توانید برای دریافت ویزای تحصیلی جزایر ویرجین بریتانیا اقدام کنید.

ویزای کار و تجارت جزایر ویرجین بریتانیا

این نوع ویزا نیز برای افرادی صادر می شود، که قصد کار و یا ثبت شرکت در این منطقه را داشته باشند. همچنین تاجران و بازرگانانی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را داشته باشند، می توانند برای دریافت ویزای کار و یا تجارت این کشور اقدام کنند.

مراحل دریافت ویزا جزایر ویزجین بریتانیا

برای دریافت ویزا جزایر ویرجین بریتانیا، حتما باید ویزای یکی از کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و یا انگلستان را دریافت کنید. از طریق این کشورها می توانید به جزایر ویرجین بریتانیا نیز سفر کنید. با توجه به اینکه برخی از آژانس های مسافرتی معتبر، برای این جزایر تور گردشگری برگزار می کنند، می توانید انجام امور سفر به این جزایر را به آن ها بسپارید و یا از طریق وکیل معتبر برای دریافت آن اقدام کنید.

مدت زمان دریافت این نوع ویزا 3 تا 5 هفته می باشد و قیمت ویزا جزایر ویرجین بریتانیا حدود 175 دلار می باشد، که در صورت رجکت ویزا قابل بازگشت نمی باشد.

مدارک مورد نیاز ویزا جزایر ویرجین بریتانیا عبارت است از:

• فرم درخواست ویزا مورد نظر

• پرداخت هزینه ویزا جزایر ویرجین بریتانیا

• پاسپورت معتبر که دارای شش ماه اعتبار باشد

• شناسنامه و کارت ملی معتبر متقاضی

• گواهی اشتغال به کار

• گواهی بازنشستگی برای بازنشستگان

• گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان

• رزرو بلیط رفت و برگشت به یکی از فرودگاه های جزایر ویرجین بریتانیا

• رزرو یکی از هتل های جزایر ویرجین برتانیا برای کل مدت اقامت

• گواهی تمکن مالی

 

درج نظر