فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا نیجر
امتیاز 5 از 5 از بین 228 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا نیجر

جمهوری نیجر در جنوب غربی قاره آفریقا واقع شده و محصور در خشکی می باشد که حدود هشتاد درصد از مساحت آن از بیابان ها پوشیده شده است. رودخانه نیجر از وسط این کشور عبور می کند که این کشور نام خود را از آن گرفته است. همه ساله علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ آفریقا از این کشور و موزه ها و آثار تاریخی موجود در آن دیدن می کنند.

متقاضیان سفر به این کشور حتما باید ویزا نیجر را تهیه کنند. متاسفانه این کشور در ایران سفارت خانه ندارد و متقاضیان محترم ویزا نیجر حتما باید به یکی از کشورهای اطراف که سفارت نیجر در آن ها واقع شده از جمله ترکیه، کویت و عربستان مراجعه کنند.

سفارت خانه نیجر در کشورهای دیگری از جمله الجزایر، بلژیک، بنین، چین، ساحل عاج، دانمارک، مصر، اتیوپی، فرانسه، آلمان، غنا، هند، ایتالیا، لیبی، مراکش، نیجریه، سنگال، آفریقای جنوبی و توگو آمریکا نیز وجود دارد.

این کشور انواع ویزا نیجر را در ختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می دهد. ویزا نیجر براساس هدف از سفر به این کشور به انواع مختلفی تقسیم می شود.

انواع ویزا نیجر عبارت است از:

• ویزای توریستی نیجر

• ویزای تجاری نیجر

• ویزای کاری نیجر

• ویزای تحصیلی نیجر

 

 ویزای توریستی نیجر

ویزای توریستی نیجر برای افرادی صادر می شود که قصد بازدید از جاذبه های گردشگری نیجر را داشته باشند. با دریافت این نوع ویزا اجازه کار و یا تحصیل در این کشور را ندارید. این نوع ویزا قابل تمدید نمی باشد و برای دریافت آن باید به سفارت این کشور مراجعه کنید.

ویزای تحصیلی نیجر

برای دریافت ویزای تحصیلی نیجر باید پذیرش تحصیلی این کشور را از طریق مکاتبه با دانشگاه های نیجر و ارسال مدارک تحصیلی خود دریافت کنید. پس از تایید و پذیرش نامه ای مبنی بر اجازه تحصیل در موسسه و یا دانشگاه مورد نظر ارسال می شود، که باید آن را به همراه سایر مدارک ویزا نیجر به سفارت این کشور ارسال کنید.

ویزای کاری نیجر

این نوع ویزا نیجر برای افرادی صادر می شود که قصد کار در این کشور را داشته باشند. این افراد ابتدا باید بر اساس رزومه تحصیلی و کاری خود، با یکی از کارفرمایان این کشور قرارداد کاری ببندند، تا بتوانند برای دریافت ویزای کاری این کشور اقدام کنند.

ویزای تجاری نیجر

این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود که می خواهند در این کشور سرمایه گذاری و یا ایجاد کسب و کار و ثبت شرکت کنند. همچنین تاجران و بازرگانانی که قصد واردات و صادرات از این کشور را داشته باشند، نیز می توانند برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنند. این افراد باید به همراه سایر مدارک ویزای این کشور کارت بازرگانی خود را نیز ارائه دهند.

 

مراحل دریافت ویزا نیجر

پس از انتخاب ویزای مورد نظر خود، باید فرم درخواست آن را به صورت آنلاین دریافت کرده و دقیق پر کنید. پس از آن باید نسبت به جمع آوری مدارک ویزای مورد نظر خود اقدام کنید. برای انواع ویزا نیجر باید در سفارت این کشور حضور داشته و با افسر پرونده خود مصاحبه کنید. برای این کار باید تمامی مدارک ویزای مورد نظر خود را، کامل و بدون نقص جمع آوری کنید.

توجه داشته باشید که نقص در پرونده ممکن است یکی از دلایل رجکت ویزا نیجر شود. وقت سفارت نیجر قابل انتقال و تغییر نمی باشد، بنابراین سعی کنید که به موقع در محل حضور پیدا کنید.

در اولین مرحله از مراجعه به سفارت باید اطلاعات شخصی و همچنین انگشت نگاری خود را در اختیار سفارت قرار دهید. پس از آن درصورت تایید باید ویزای خود را برای الصاق ویزا به آن در اختیار سفارت قرار دهید. 

برخی از افراد برای این کار مجبور به صرف هزینه و وقت فراوانی می شوند. برای جلوگیری از هدر رفتن این هزینه ها می توانید برای ارسال ویزا در مرحله دوم، از خدمات پیکاپ ویزا نیجر که آژانس های مسافرتی معتبر و وکلای مجرب و مورد اعتماد در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید.

برای دریافت انواع ویزا نیجر مدارک مختلفی نیاز است. در ادامه این مطلب به مدارک کلی که برای دریافت ویزا نیجر به آن نیاز دارید اشاره خواهیم کرد.

 

مدارک مورد نیاز ویزا نیجر عبارت است از:

• گذرنامه متقاضی با اعتبار حداقل شش ماه

• دو قطعه عکس رنگی 4*6 با زمینه سفید

• دعوتنامه بوتسوانا (در صورت وجود)

• فرم واکسیناسیون

• رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

• فرم درخواست ویزا نیجر که به صورت دقیق پر شده باشد

• گواهی تمکن مالی و گردش سه ماه آخر سپرده بانکی

• اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی از تمام صفحات آن

• گواهی رزرواسیون یکی از هتل های نیجر

 

نظرات کاربران


Avatar
پاسخ
شهرزاد - ارسال شده در

بعد از این همه سرچ بالاخره سایت شما اطلاعات دقیق در اختیارم گذاشت. ممنون از مطلب خوبتون

درج نظر