فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا موریس
امتیاز 5 از 5 از بین 480 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا موریس

جمهوری موریس جزیره ای است با طبیعت بکر و بسیار زیبا که در جنوب غربی اقیانوس هند و در شرق ماداگاسکار واقع شده است. جالب است بدانید که موریس تنها کشور آفریقایی است که بیشترین جمعیت آن هندو می باشند. آب و هوا در این کشور به دو فصل تقسیم می شود که تفاوت زیادی در دما ندارد. بیشتر گردشگران برای استفاده از سواحل زیبا و شنی و استراحت در این کشور به آن سفر می کنند.

برای سفر به این جزیره زیبا نیاز به ویزا موریس خواهید داشت. برای دریافت ویزا موریس باید به سفارت این کشور مراجعه کنید. متاسفانه این کشور در ایران سفارت خانه ندارد و متقاضیان باید به یکی از کشورهای اطراف از جمله پاکستان که سفارت این کشور در آن قرار دارد، مراجعه کنند.

در حال حاضر ویزا موریس را گردشگران تور موریس درخواست می کنند. ویزای توریستی موریس برای افرادی که قصد بازدید از جاذبه های گردشگری موریس را داشته باشند، صادر می شود.

متقاضیان سفر به این کشور هم می توانند با ارائه مدارک خود به آژانس های مسافرتی معتبر، انجام مراحل اخذ ویزا موریس را به آن ها بسپارند، همچنین می توانند بطور شخصی برای دریافت آن اقدام کنند. 

برای دریافت ویزا موریس باید فرم درخواست ویزا را در سایت سفارت مورد نظر خود به صورت آنلاین تکمیل کنید و مدارک اولیه خود را اسکن کرده و ارسال کنید. در صورت تایید مدارک می توانید نسبت به دریافت ویزا موریس از کشور مورد نظر اقدام کنید و پاسپورت خود را برای الصاق ویزا و مهر آن به سفارت این کشور ارائه دهید.

لازم به ذکر است که تمامی فرم های تقاضای ویزا موریس باید به زبان انگلیسی پر شود. توصیه می کنیم برای پر کردن این فرم از کارشناسان مجربی که در این زمینه خدمات رسانی می کنند استفاده کنید و یا تکمیل آن را به این افراد بسپارید.

ویزا موریس نیازی به ارائه ضمانت نامه بانکی ندارد و هزینه ویزا باید به دلار آمریکا پرداخت شود. امکان صدور ویزا موریس به صورت گروهی وجود ندارد و افراد باید به صورت انفرادی برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنند.

مدت زمان صدور ویزا موریس حدودا سه هفته کاری می باشد، که حدود هزینه آن برابر با 40 دلار آمریکا است. البته این مبلغ به صورت تقریبی می باشد و هر سال تغییر خواهد کرد. توصیه می کنیم قبل از مراجعه، از مبلغ دقیق آن مطلع شوید تا دچار اشتباه نشوید.

 

برای دریافت ویزا موریس باید مدارک مورد نیاز را آماده کنید تا به سفارت این کشور ارائه شود. این مدارک نیازی به ترجمه ندارد. در ادامه این مطلب به مدارکی که برای دریافت ویزا موریس مورد نیاز می باشد، اشاره می کنیم.

 

مدارک مورد نیاز ویزا موریس عبارت است از:

 

• اصل گذرنامه متقاضی که دارای 7 ماه اعتبار بوده و به امضا فرد رسیده باشد

• دو قطعه عکس 4*6 رنگی و زمینه سفید (بدون روتوش و به تازگی گرفته شده باشد)

• تکمیل فرم درخواست ویزا موریس و کپی از آن

• ارائه اطلاعات شخصی متقاضی اعم از آدرس، شماره تماس منزل و محل کار

• اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی متقاضی

• رزرو بلیط رفت و برگشت به یکی از فرودگاه های موریس

• ارائه رزرواسیون یکی از هتل های موریس

• نامه تمکن مالی و گردش سه ماه آخر سپرده حساب بانکی متقاضی با مهر و امضا بانک بر روی سربرگ انگلیسی بانک و به زبان لاتین

• ارائه دعوتنامه بوتسوانا (در صورت داشتن دعوتنامه امکان دریافت ویزا موریس افزایش پیدا می کند)

• گواهی اشتغال به کار در سربرگ محل کار به زبان انگلیسی یا ترجمه جواز کسب، روزنامه رسمی و یا پروانه مطب برای پزشکان

• گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان

 
 

درج نظر