فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا ساموای آمریکایی
امتیاز 5 از 5 از بین 423 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا ساموای-آمریکایی

ساموای آمریکا در قاره اقیانوسیه، اقیانوس آرام جنوبی واقع شده است. این کشور دارای زیبایی های فراوان و طبیعت بکری می باشد که هر بیننده ای را به هیجان می آورد. با توجه به اطلاعاتی که در حال حاضر در دسترس داریم، سفر به این کشور نیازی به تهیه ویزا ساموای آمریکایی ندارد. البته باید توجه داشته باشید لیست کشورهای آمریکایی که برای سفر به آن ها نیازی به تهیه ویزا نمی باشد، هر چند وقت یکبار تغییر می کند. 

ویزا ساموای آمریکایی همان پاسپورت شما همراه با حداقل هفت ماه اعتبار می باشد. با توجه به زیبایی ها و جاذبه های گردشگری ساموای آمریکایی که همگی در طبیعتی بکر، همراه با آرامش می باشد، متقاضیان زیادی برای گردشگری به این کشور سفر می کنند.

و اما برای رفتن به این کشور به چه مدارکی نیاز است و اصلا چگونه باید اقدام کنیم؟!

در حال حاضر با توجه به اینکه آژانس های هواپیمایی زیادی برای سفر به این کشور خدمات رسانی می کنند می توانید مدارک مورد نیاز را جویا شده و توسط تورهایی که برای ساموای آمریکایی در نظر گرفته شده است به این کشور زیبا و رویایی سفر کنید.

با توجه به اینکه این کشور برای مقاصد توریستی نیازی به ویزا ندارد و طی آن می توانید به مدت 30 روز در این کشور اقامت داشته باشید، برای مقاصدی از جمله تحصیل، کار و سرمایه گذاری باید حتما ویزا مورد نیاز را تهیه کنید تا اجازه ورود به این کشور را داشته باشید. همچنین ویزا ساموای آمریکایی را می توانید به صورت الکترونیکی و شخصا نیز دریافت کنید، که همان فرمی است که به شما اجازه ورود به این کشور و اقامت در ساموای آمریکایی را می دهد. و یا در هنگام ورود به این کشور در فرودگاه برای شما صادر می شود.

مدارک مورد نیاز ویزا ساموای آمریکایی عبارت است از:

• بیمه مسافرتی به ارزش 30 هزار یورو

• فرم درخواست سفر به این کشور که باید تمام مشخصات فردی خود را در آن اعلام کنید.

• دو قطعه عکس 4*6 رنگی و زمینه سفید

• گواهی تمکن مالی

• گواهی اشتغال به کار و یا تحصیل

• اصل گذرنامه و شناسنامه معتبر متقاضی

 

درج نظر