فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا سوریه
امتیاز 5 از 5 از بین 391 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا سوریه

سوریه در جنوب غربی آسیا و در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. سوریه کشور زیبایی است که در طول تاریخ اقوام مختلفی در آن زندگی کرده اند. این کشور دارای پیشینه تاریخی پر فراز و نشیبی می باشد، که می توان آن را با آثار تاریخی به جا مانده از دوره های مختلف به اثبات رساند. قلعه هایی که بر فراز کوه ها در این کشور ساخته شده است و شهرهایی که قدمت چندین ساله دارند.

خبر خوب برای ایرانیانی که قصد بازدید از این کشور زیبا را دارند و همچنین افرادی که برای سفر زیارتی راهی این کشور می شوند، این است که سفر به این کشور نیازی به تهیه ویزا سوریه ندارد. اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل جنگی که این کشور را به خود درگیر کرده است، سفر به آن بسیار خطرناک می باشد. همچنین سفر به سوریه می تواند شانس شما را از سفر به برخی از کشورهای معتبر در دنیا کاهش دهد.

متقاضیان می توانند تنها با ارائه پاسپورت معتبر در بدو ورود به سوریه، به راحتی اجازه اقامت در سوریه داشته باشند. گردشگران می توانند به مدت 30 روز در این کشور حضور داشته باشند که تا 90 روز نیز قابل تمدید می باشد و در این مدت می توانند از جاذبه های گردشگری سوریه دیدن کنند.

البته در حال حاضر بیشتر سفرهایی که به این کشور انجام می شود، جنبه زیارتی دارد. در صورتی که افراد بخواهند بیشتر از زمان مورد درخواست در این کشور اقامت داشته باشند باید قبل از سفر خود به سفارت این کشور در ایران مراجعه کنند.

با وجود اوضاع ناامن در این کشور، هنوز هم برخی از متقاضیان برای تحصیل در این کشور درخواست ویزا تحصیلی دارند. این کشور دارای دانشگاه های پزشکی با شهریه های بسیار مناسبی می باشد. این افراد ابتدا باید پذیرش تحصیلی خود را با ارسال مدارک و رزومه تحصیلی خود به دانشگاه مورد نظر دریافت کنند.

تنها مدارک ویزا سوریه که برای سفر به این کشور مورد نیاز می باشد، پاسپورت معتبر و دو قطعه عکس پاسپورتی است که باید در اختیار مقامات مرزی این کشور قرار دهید.

سفارت خانه سوریه در تهران، خیابان آفریقا (جردن)، بلوار آرش، پلاک 21 واقع شده است که برای انجام امور ویزا می توانید به آن مراجعه کنید.

 

درج نظر