فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا نپال
امتیاز 5 از 5 از بین 331 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا نپال

نپال در جنوب شرقی آسیا و بین دو کشور هند و چین قرار دارد. کوه های هیمالیا نیز در این کشور قرار دارد. این کشور دارای طبیعت و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. 13 کشور در قاره آسیا وجود دارد که برای ورود به آن نیازی به تهیه ویزا نمی باشید، نپال هم یکی از همین کشورها است. برای ایرانیان نیز سفر به این کشور بسیار آسان است. زیرا برای بازدید از این کشور نیازی به تهیه ویزا نپال نمی باشد. به همین دلیل این کشور برای ایرانیان بسیار محبوب شده و از آن خیلی استقبال می کنند. ویزا نپال در کوتاه ترین زمان ممکن و در فرودگاه این کشور برای مسافران صادر می شود.

پس فقط کافی است که پاسپورت خود را برداشته و راهی این کشور شوید!

پس از ورود به این کشور می توانید به مدت 150 روز در نپال اقامت داشته باشید. در صورتی که قصد دارید زمان بیشتری را صرف اقامت در نپال کنید می توانید برای هر روز حدودا دو دلار اضافه تر پرداخت کنید.

احتمالا در طول سفر و در هواپیما فرم درخواست ویزا توریستی را بین مسافران توزیع خواهد شد. در فرودگا های نپال نیز ویزا نپال به صورت الکترونیک صادر می شود، اطلاعات خود را در دستگاهی که برای این کار تعبیه شده است وارد می کنید، پس از آن، عکسی از شما گرفته می شود که بر روی ویزا نپال الصاق شده و هزینه ای حدودا 35 تا 120 دلار، که البته به زمان اقامتتان در نپال بستگی دارد از شما دریافت می شود.

برای اطمینان از مدارک ویزا نپال نیز بهتر است از انقضا شش ماهه پاسپورت خود مطمئن شوید و یک قطعه عکس 4*6 به همراه داشته باشید.

همچنین باید توجه داشته باشید که حتما پاسپورت شما در فرودگاه ممهور به مهر ورود و خروج شده باشد. در صورت کوتاهی مامور ویزا تپال، اگر متوجه نبود مهر نشده باشید، مسئولیت آن به گردن شما می باشد.

درج نظر