فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا سریلانکا
امتیاز 5 از 5 از بین 442 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا سریلانکا

سریلانکا جزیره ای است که در جنوب آسیا قرار دارد. ایرانیان برای سفر به سریلانکا نیازی به تهیه ویزا سریلانکا و یا مراجعه حضوری به سفارت خانه این کشور را ندارند. این کشور که بسیار سرسبز و زیبا و دارای سواحل طولانی، جنگل ها و آب و هوای مناسب است، برای تفریح بسیار کم هزینه و جذاب می باشد.

برای سفر توریستی به این کشور می توان بدون نیاز به ویزا سریلانکا به مدت یک ماه در این کشور اقامت داشت. لازم به ذکر است که پس از یک ماه اقامت در سریلانکا در صورتی که بخواهید اوقات بیشتری را در این کشور سپری کنید، باید به مقامات این کشور مراجعه کرده و نسبت به دریافت ویزا سریلانکا که تا 9 ماه می توان تمدید کرد، اقدام کنید. باید توجه داشته باشید که هنگام ورود به این کشور، تنها با ارائه پاسپورت در فرودگاه های سریلانکا می توانید در این کشور اقامت داشته باشید. در مقابل یک ماه اقامت در سریلانکا باید هزینه ای برابر با 30 تا 35 دلار در هنگام ورود به این کشور پرداخت شود.

برای سفر به سریلانکا باید پاسپورت شما به مدت 6 ماه اعتبار داشته باشد. توجه داشته باشید که در هنگام ورود پاسپورت شما حتما باید ممهور به مهر ورود و خروج این کشور شود. درصورتی که متصدی فرودگاه نسبت به انجام آن کوتاهی کرده باشد و شما متوجه آن نشده باشید، عواقب قانونی خواهد داشت که موجب دردسر شما خواهد شد.

ویزا سریلانکا را همچنین می توان به صورت آنلاین دریافت کرد که در آن صورت متقاضیان باید کردیت کارت داشته باشند تا بتوانند هزینه ها را نیز آنلاین پرداخت کنن و به راحتی ویزا ورود به این کشور را پرینت گرفته و به همراه خود داشته باشند.

همچنین برای دریافت ویزا سریلانکا در ایران نیز می توانید به سفارت خانه سریلانکا مراجعه کرده و به راحتی و قبل از سفر به این کشور آن را دریافت کنید.

 

درج نظر