فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هزینه اخذ ویزای کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 332 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید کانادا

هزینه اخذ ویزای کانادا

با توجه به اینکه ویزای کانادا هر کدام شرایط و مدارک متفاوتی دارد و هر یک درخواست یکی از انواع ویزا را داریم، به همین دلیل هزینه اخذ ویزای کانادا و انجام امور وقت سفارت و یا دعوتنامه برای هر متقاضی متغیر می باشد. ویزای کانادا انواع مختلفی از جمله ویزای مالتی، ویزای 5 ساله کانادا، ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای کار، ویزای تجاری کانادا و ... می باشد. قیمت ویزا کانادا بسته به مدارکی که باید به سفارت ارائه دهید، انگشت نگاری ها، ارائه رزرو بلیط و واچر هتل های کانادا، دعوتنامه کانادا، ترجمه مدارک ویزا کانادا، بررسی پرونده توسط سفارت و سایر موارد حدود قیمتی دارد، که برای بیشتر اشخاصی که قصد مهاجرت، تحصیل و یا زندگی در کانادا را دارند قابل توجه می باشد.

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند سریع تر و بدون اتلاف وقت و هزینه به تمامی کارهای دریافت ویزا کانادا خود رسیدگی کنند، این کار را به کارشناسان شرکت ها و آژانس های مسافرتی که در این کار تخصص دارند، می سپارند که این مسئله ممکن است تغییرات اساسی در قیمت ویزا کانادا ایجاد کند.

قیمت ویزا کانادا به دو بخش اساسی اختصاص پیدا می کند، که هزینه های آن هنگام مراجعه حضوری باید به صورت نقد و به واحد پول کانادا ارائه شود.

سن متقاضیان درخواست ویزا کانادا بر روی قیمت ویزا کانادا تاثیر گذار است. مثلا برای افراد بزرگسال که بالای 14 سال سن دارند 100 دلار کانادا برای هزینه های صدور ویزا و بررسی پرونده و 85 دلار کانادا برای انگشت نگاری در سفارت اخذ میگردد. هزینه بررسی پرونده برای افرادی که پایین تر از 14 سال سن دارند 100 دلار کانادا می باشد و لازم به ذکر است که این افراد نیازی به انگشت نگاری نخواهند داشت.

و اما افراد بزرگسالی که بالای 80 سال سن دارند نیز باید برای بررسی پرونده خود توسط سفارت 100 دلار کانادا پرداخت کنند و این افراد نیز نیازی به گذراندن مراحل انگشت نگاری ندارند.

 توجه داشته باشید هزینه ای که اعلام شد، مبلغی است که سفارت از افراد دریافت می کند. ممکن است سایر آژانس ها و یا شرکت های خدمات رسانی در زمینه ویزا کانادا هزینه های متفاوتی را برای انجام تمام کارهای ویزای شما دریافت کنند، در این صورت مسلما هزینه ها تغییر خواهد کرد. 

درج نظر