فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هزینه اخذ ویزای ایتالیا
امتیاز 5 از 5 از بین 146 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید ایتالیا

هزینه اخذ ویزای ایتالیا

متقاضیان محترم سفر به ایتالیا باید توجه داشته باشند، که برای ورود به این کشور باید ویزا ایتالیا را تهیه کنند. برای دریافت ویزا ایتالیا باید آگاهی کامل داشته باشید و اطلاعاتی از جمله، مدارک مورد نیاز، قیمت ویزا ایتالیا، وقت سفارت این کشور و سایر موارد، داشته باشید. در این مطلب می خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد قیمت ویزا ایتالیا در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

می توان گفت قیمت ویزا ایتالیا به دو بخش کلی تقسیم می شود. بخشی از آن شامل هزینه هایی خواهد شد که باید برای تهیه مدارک، هزینه دارالترجمه برای مدارک ویزا ایتالیا، هزینه کپی کردن و دریافت گذرنامه، ضمانت های بانکی و همچنین برخی از هزینه های پستی پرداخت کنید. بخش دیگر آن هزینه ای است که باید برای تشکیل پرونده و رسیدگی به آن در سفارت خانه ایتالیا، به واحد پول ایتالیا و همچنین توسط متقاضی به صندوق سفارت پرداخت شود.

قیمت ویزا ایتالیا توسط دولت ایتالیا تعیین شده است و به طور مختص برای هر فرد به صورت مجزا دریافت می شود. قیمت ویزا ایتالیا حدودا 60 یورو می باشد که باید در هنگام مصاحبه حضوری و ارائه مدارک ویزا ایتالیا به صورت نقد پرداخت شود. توجه داشته باشید که این مبلغ جهت بررسی مدارک و درخواست شما می باشد و در هیچ حالتی سفارت این مبلغ را بر نمی گرداند.

این مبلغ را باید برای هر فرد بالای 12 سال به صورت مجزا پرداخت کنید. در نهایت پس از بررسی مدارک ویزا، ارسال نتیجه آن دو هفته به طول می انجامد.

توصیه می کنیم که در انتخاب ویزا مورد نظر خود برای هدفتان از سفر به ایتالیا دقت کنید. ویزا ایتالیا به صورت شنگن در اختیار متقاضیان ورود به این کشور قرار می گیرد. ویزا شنگن ایتالیا نیز در 4 نوع ارائه می شود. ویزا ترانزیت فرودگاهی، ویزا عبور که در آن مسافر حق خروج از فرودگاه را ندارد، ویزا توریستی که بیشتر مورد درخواست قرار می گیرد و ویزا بلند مدت(ویزا مالتی ایتالیا) که بیشتر از یک بار در سال می توانید به ایتالیا رفت و آمد کنید.

درج نظر