فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویزای مالتی انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 146 امتیاز دهنده به ویزای مالتی انگلستان تاریخ ارسال : 17 آذر 1398

انگلستان از کشورهای این که تحت پیمان شنگن می باشد و برای ورود به این کشور باید ویزا انگلستان و شنگن دریافت شود. ویزا انگلستان بستگی به هدف متقاضیان سفر به این کشور به چند نوع مختلف تقسیم می شود که مدارک مورد نیاز آن ها نیز باهم متفاوت می باشد. در کل ویزا شنگن انگلستان به سه دسته یک بار ورود، چند بار ورود و یا همان ویزا مالتی انگلستان و ترانزیت تقسیم می شود. ویزای یک بار ورود برای یک بار و اقامت به مدت 3 ماه صادر می شود. اما افرادی که قصد دارند چندین بار به این کشور رفت و آمد داشته باشند باید ویزا مالتی انگلستان که به مدت یک سال اعتبار دارد، دریافت کنند. ویزا مالتی انگلستان این امکان را به متقاضیان می دهد تا در طول یک سال، هر چند باری که می خواهند به انگلستان سفر کنند. اقامت در انگلستان در هر بار سفر به مدت یک ماه می باشد که زمان آن را نمی توان تمدید کرد. همچنین با ویزا مالتی شنگن می توانید به هر تعداد دفعات به کشورهای عضو اتحادیه شنگن سفر کنید.

در نهایت ویزا ترانزیت برای افرادی است که به قصد کشور دوم وارد یکی از فرودگاه های انگلستان می شوند و از همان مکان به کشور مورد نظر خود پرواز می کنند. در این نوع ویزا مسافر اجازه خروج از فرودگاه را نداشته و فقط می تواند مدتی را در فرودگاه این کشور اقامت داشته باشد.

افرادی که قصد اقامت کمتر از 90 روز را در انگلستان داشته باشند می توانند از ویزا توریستی انگلستان استفاده کنند. 

ویزا انگلستان به اینجا محدود نمی شود و متقاضیان می توانند برای اهداف دیگری نیز به این کشور سفر کرده و ویزا آن را تهیه کنند، از جمله ویزا توریستی، ویزا تحصیلی، ویزا کار، ویزا ازدواج که از بین آن ها ویزا توریستی محبوب تر می باشد

 

درج نظر