فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی در ایتالیا
امتیاز 5 از 5 از بین 183 امتیاز دهنده به زندگی در ایتالیا

شرایط زندگی در ایتالیا

زندگی در ایتالیا دارای مزایا و معایبی است که این بستگی بسیار زیادی به دیدگاه شما دارد. زندگی در ایتالیا را می توان در چندین بخش مختلف مورد بررسی قرار داد. زندگی در کشورهای بزرگی از جمله ایتالیا به شیوه زندگی و انتظارات و کیفیت مورد نظر افراد نیز بستگی دارد. اما می توان گفت که این کشور توانسته است حداقل نیازهای شهروندان خود را به درستی شناسایی کرده و به آن ها پاسخ دهد.

و اما زندگی در ایتالیا چگونه است؟ یک سوال بسیار کلی و جامع که به بررسی فرهنگ حاکم بر جامعه می پردازد. مردم در این کشور بسیار اجتماعی هستند. آن ها سعی می کنند کمتر وقت خود را در خانه هایشان بگذرانند و حتی به بهانه خوردن یک عصرانه کوچک به دیدار دوستان و یا کافه های دوست داشتنی آن می روند. 

ایتالیا از جمله کشورهایی است که توانسته شاخصه های رفاه اجتماعی را برای زندگی بهتر رعایت کند. بر اساس رتبه بندی های انجام شده، ایتالیا بالاتر از متوسط درآمد و ثروت، توازن بین کار و زندگی، ارتباطات اجتماعی و وضعیت سلامت قرار دارد، اما در مشارکت مدنی، مسکن، رفاه شخصی، کیفیت محیط زیست، مشاغل و درآمد، امنیت شخصی، آموزش و پرورش و مهارت ها کمتر از متوسط می باشد.

زندگی در ایتالیا و بهداشت و سلامت در این کشور، سن امید به زندگی در هنگام تولد را 83 سال معرفی می کند. همچنین در حوزه عمومی، حس جامعه ای قوی و مشارکت مدنی بالا در بین مردم این کشور، بالاتر از میانگین جهانی می باشد. خصوصا مشارکت در اقتصاد و سیاست این کشور.

زندگی در ایتالیا را شما مدیریت می کنید. می توانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید و رو به رشد و پیشرفت باشید، جامعه و دولت این امکان را برای شما فراهم می کند. اگر در این کشور مریض شده اید، هزینه بیمارستان به صورت رایگان می باشد. همچنین هزینه های تحصیل در مدارس و دانشگاه های ایتالیا تقریبا مجانی است.

پس اگر برای زندگی در ایتالیا آماده هستید سریع تر برای دریافت ویزا ایتالیا اقدام کنید.

درج نظر