فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هزینه های زندگی در اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 337 امتیاز دهنده به هزینه زندگی اتریش

هزینه های زندگی در اتریش

اتریش یکی از کشورهای برتر در اروپا می باشد، که در بیشتر موارد از جمله کیفیت زندگی و آموزش، اقتصاد و مشاغل از سایر کشورهای اروپایی پیشی گرفته است. هزینه زندگی در اتریش یکی از دغدغه های افرادی است که قصد زندگی، مهاجرت و یا حتی برای اقامتی کوتاه مدت ویزا اتریش را دریافت کرده اند، می باشد.

می توان گفت هزینه زندگی در اتریش با توجه به ثروتمند بودن این کشور، نسبت به سایر کشورهای اروپایی بالا نیست و معقول می باشد. هزینه زندگی در اتریش به بخش های مختلفی تقسیم می شود. خورد و خوراک، هزینه خرید و یا اجاره مسکن، هزینه حمل و نقل، هزینه آموزش و... نمونه هایی از آن هستند.

ما می توانیم به طور تقریبی و با توجه به یک شرایط متوسط این هزینه ها را تا حدودی برای متقاضیان شرح دهیم، اما باید توجه داشته باشید که بیشتر این هزینه ها به سبک زندگی، کیفیت و توقع شما از مدت اقامت در اتریش بستگی دارد.

هزینه زندگی در اتریش و اقامت در مکان دانشجویی به طور متوسط 400 یورو در ماه هزینه دارد. این هزینه در شهرهای مختلف اتریش متفاوت است. خور و خوراک نیز می تواند هزینه ای برابر با 250 یورو در ماه داشته باشد. همچنین می توانیم برای تحصیلات و ملزومات شخصی، تفریحات فرهنگی و سرگرمی نیز هزینه ای برابر با 300 یورو در ماه در نظر گرفت. در کل می توان گفت که هزینه های یک دانشجو در این کشور ماهانه حدود 950 یورو می باشد.

برای خریدهای ماهانه خود می توانید از تخفیفات هفتگی سوپر مارکت ها استفاده کنید. در این تخفیف ها می توانید بیشتر محصولات و وعده های غذایی خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

یکی از گران ترین شهرهای اتریش وین می باشد. بیشتر مراکز خرید اتریش در زمان های خاصی از سال دارای تخفیفات بسیار مناسبی می باشد که برای تهیه پوشاک و سایر ملزومات خود می توانید در این زمان خرید کنید.

درج نظر