فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دعوتنامه اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 219 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید اتریش

دعوتنامه اتریش

دعوتنامه اتریش نامه ای است برای دعوت افراد برای حضور در اتریش. دعوتنامه اتریش نیز انواع مختلفی دارد که برای انجام امور و اهداف مختلف در اتریش از آن استفاده می شود. مانند دعوتنامه تحصیلی، دعوتنامه کاری، تجاری که عموما از طرف فردی که مقیم کشور اتریش می باشد قابل ارسال است.

همچنین دعوتنامه توریستی، که برای گردشگری در این کشور قابل ارسال می باشد. اما توجه داشته باشید که دعوتنامه به منزله اجازه ورود به این کشور نمی باشد و حتما باید تمام مراحل اخذ ویزا اتریش طی شود. دعوتنامه را باید در هنگام مصاحبه حضوری و با سایر مدارک ویزا اتریش به سفارت این کشور در تهران ارائه دهید. در این مصاحبه بسیار مهم است که توضیحات ارائه شده توسط متقاضی با نوع دعوتنامه مطابقت داشته باشد. 

توجه داشته باشید که تنها افرادی که مقیم این کشور می باشند و به عنوان شهروند محسوب می شوند، می توانند دعوتنامه اتریش را ارسال کنند. داشتن دعوتنامه اتریش تنها می تواند به انجام امور ویزا این کشور سرعت بخشد.

در انتخاب روز مصاحبه دقت کنید، که تا آن روز تمام مدارک به صورت کامل در دست شما باشد. رسیدن دعوتنامه پس از ارائه مدارک می تواند یکی از دلایل رجکت ویزا اتریش باشد. با این حال سفارت خانه اتریش این حق را برای خود می داند که در صورت نیاز و در برخی موارد مدارک بیشتری از متقاضی درخواست کند.

در ارائه دعوتنامه از طرف شخص دعوت کننده، حتما باید محل اقامت را مشخص کرد. در صورتی که امکان ارائه مدارک لازم در خصوص هتل و یا محل اقامت ندارید، از فرد دعوت کننده درخواست کنید که مسئولیت اقامت شما را برعهده بگیرد. همچنین باید مدت زمان اقامت در اتریش را مشخص کنید و تمام مدارک آن را نیز ارائه دهید. دعوتنامه اتریش تنها در تاریخی که برای سفر شما اعلام شده است دارای اعتبار می باشد و پس از آن قابل استفاده نیست.

درج نظر