فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دعوتنامه سوئیس
امتیاز 5 از 5 از بین 278 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید سوئیس

دعوتنامه سوئیس

دعوتنامه سوئیس، نامه ای است که از طرف یکی از بستگان درجه یک و یا یکی از آشنایان برای متقاضی سفر به کشور سوئیس ارسال می شود. برخی از کشورها برای صدور ویزا، نیازمند دعوتنامه می باشند. کشور سوئیس نیز از جمله کشورهایی است که، داشتن دعوتنامه سوئیس الزامی می باشد.

توجه داشته باشید، که دعوتنامه سوئیس به منزله مجوز ورود به این کشور نمی باشد و تنها می تواند مراحل انجام این پروسه را سرعت بخشد. دعوتنامه سوئیس انواع مختلفی از جمله دعوتنامه توریستی، دعوتنامه تجاری، دعوتنامه پزشکی، دعوتنامه تحصیلی و دعوتنامه کاری را دارا می باشد. در صورتی که فرد دعوت کننده، یکی از شهروندان سوئیس باشد، می تواند اقدام به ارسال دعوتنامه سوئیس کند. در صورتی که برای کار به این کشور می روید نیز باید دعوتنامه کاری از طرف کارفرمای سوئیسی خود داشته باشید. در صورتی که پذیرش تحصیلی سوئیس را دریافت کرده باشید نیز دعوتنامه تحصیلی از طرف دانشگاه مورد نظر شما ارسال می شود.

در دعوتنامه سوئیس لازم است که اطلاعات دعوت کننده به صورت کامل ارسال شده باشد. این اطلاعات شامل تابعیت، آدرس و اطلاعاتی از این دست می باشد. در صورتی که شخص ارسال کننده بتواند تمکن مالی خود را اثبات کرده و از پس مکان اقامت و هزینه های اقامت در سوئیس شما بر بیاید، اطلاعات آن را وارد می کند. در غیر این صورت تمامی هزینه ها و مکان اقامت را باید فرد دعوت شونده پرداخت کند و به این منظور باید تمامی مدارک لازم برای اثبات تمکن مالی خود را ارئه دهد.

توجه داشته باشید که در دعوتنامه ارسالی، حتما باید تاریخ دقیقی که دعوتنامه سوئیس در آن تنظیم شده است، اعلام شود. همچنین باید هنگام مصاحبه حضوری خود در سفارت خانه سوئیس و با سایر مدارک ویزا سوئیس به سفارت این کشور تحویل داده شود. در غیر این صورت، ارائه آن را به روزهایی غیر از این روز واگذار نکنید، این مسئله ممکن است به یکی از دلایل رجکت ویزا سوئیس تبدیل شود.

درج نظر