فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دعتنامه اسپانیا
امتیاز 5 از 5 از بین 278 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید اسپانیا

دعتنامه اسپانیا

اسپانیا در جنوب غربی اروپا واقع شده است و ویزا اسپانیا یکی از الزامات ورود به این کشور می باشد. دریافت ویزا برای ورود به برخی از کشورها تا حدودی سخت می باشد، اسپانیا نیز از جمله کشورهایی است که اگر دعوتنامه اسپانیا را داشته باشید، راحت تر می توانید ویزای این کشور را دریافت کنید. دعوتنامه اسپانیا می تواند از طرف شخصی که در این کشور دارای اقامت دائم و یا شهروند است، درخواست داده شود. 

دعوتنامه اسپانیا نیز مانند ویزای این کشور انواع مختلفی دارد، که برای اهداف مختلف سفر به این کشور صادر می شود. مانند دعوتنامه توریستی، دعوتنامه کاری، دعوتنامه تجاری، دعوتنامه تحصیلی، دعوتنامه نمایشگاهی و سایر دعوتنامه ها که برای اقامت در اسپانیا در مدت زمان مشخصی ارائه می شود.

فرد دعوت کننده باید تمام هزینه های فرد دعوت شونده را برعهده گرفته و محل اقامت وی را نیز تضمین کند. دعوتنامه اسپانیا دارای سه بخش می باشد که در بخش اول آن، که مربوط به مشخصات فرد و یا افراد دعوت شونده می باشد، باید تمام اطلاعات به صورت دقیق و به زبان اسپانیایی کامل شود. بخش دوم شامل اطلاعات فرد دعوت کننده است و در بخش سوم نیز باید مدارکی ارائه شود که صداقت و ادعای شما را ثابت کند.

در نگارش دعوتنامه اسپانیا باید توجه داشته باشید که اگر فرد قبلا مراودات تجاری با این کشور داشته، باید ذکر شود. همچنین محل اقامت فرد دعوت شونده در طول این مدت باید ذکر شود، ممکن است این اقامت در یکی از هتل های اسپانیا باشد و یا در منزل فرد دعوت کننده. نوشتن علت سفر به این کشور بسیار مهم است و دریافت ویزا اسپانیا بستگی بسیار زیادی به دادن اطلاعات درست در این قسمت می باشد.

توجه داشته باشید در مصاحبه حضوری در سفارت خانه اسپانیا و همراه با سایر مدارک ویزا اسپانیا، دعوتنامه این کشور را نیز ارائه دهید. 

درج نظر