فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی یر انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 386 امتیاز دهنده به شرایط زندگی یر انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای پیشرو در صنعت، اقتصاد و سیاست می باشد که برای بسیاری از افراد اقامت در انگلستان دغدغه بزرگی می باشد. اقامت در انگلستان مزایای فراوانی دارد که به مقصد اول برای زندگی، کار و تحصیل تبدیل شده است.

برای دریافت اقامت در انگلستان از روش های مختلفی می توان استفاده کرد. این روش ها بستگی بسیار زیادی به شرایط متقاضیان و ویزا انگلستان آن ها دارد. 

اقامت در انگلستان از طریق ویزا تاسیس شرکت و یا کارآفرینی در انگلستان یکی از این روش ها می باشد. افراد زیادی سالانه از این طریق شروع به سرمایه گذاری در این کشور می کنند. یکی از ملزمات این نوع اقامت در انگلستان دارا بودن نقدینگی برابر با 200 هزار پوند و یا معادل آن در بانک های انگلستان و یا بانک های مورد تایید این کشور در مدت زمانی مشخص می باشد. همچنین برای دریافت اقامت در انگلستان از طریق سرمایه گذاری و تاسیس شرکت ملزم به ارائه مدرک زبان انگلیسی می باشید. نوع دیگری از اقامت در انگلستان از طریق سرمایه گذاری وجود دارد که با عنوان ویزا Post-Study Work است. این روش مناسب افرادی است که در دانشگاه های انگلستان تحصیل کرده اند و یا در حال تحصیل می باشند. اگر بر مبنای ویزا Tier 4 در خاک انگلستان حضور داشته باشید می توانید با سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در یک کسب و کار در انگلستان در مدت زمان کوتاه تری اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

ازدواج با فردی که تبعه انگلستان و شهروند این کشور می باشد نیز یکی از راه های اقامت در انگلستان می باشد. البته این ازدواج حتما باید به صورت رسمی ثبت شده باشد و چندین سال در کنار یکدیگر زندگی کنند. در این صورت می توان برای زندگی در انگلستان و اخذ اقامت این کشور اقدام کرد. توجه داشته باشید که طرفین حتما باید سن بالای 18 سال داشته باشند. همچنین باید توانایی مالی برای خود و همسر را نیز اثبات کنند. 

 

درج نظر