فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط مهاجرت به فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 347 امتیاز دهنده به شرایط مهاجرت به فرانسه

شرایط مهاجرت به فرانسه

شرایط مهاجرت به فرانسه راه های مختلفی برای متقاضیان با موقعیت های متفاوت برای اخذ اقامت فرانسه دارد. در ادامه این مطلب شرایط مهاجرت به فرانسه را در روش های مختلف مهاجرت به این کشور مورد بررسی قرار می دهیم. باید توجه داشته باشید که در مراحل بعدی باید نسبت به اخذ ویزا فرانسه برای ورود به این کشور اقدام کنید.

شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل:

متقاضیان محترم ابتدا باید نسبت به دریافت پذیرش دانشگاه های فرانسه اقدام کنند. باید توجه داشته باشید که با اتمام دوره تحصیل اجازه ماندن در این کشور را ندارید. مگر اینکه تحصیل خود را در مقاطع بالاتر ادامه دهید تا بتوانید پس از اتمام دوره ها برای دریافت کار به واسطه سابقه تحصیلی خود اقدام کنید. 

شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق کار و سرمایه گذاری در این کشور:

باید برای این کار دعوتنامه کاری از طرف کارفرمای فرانسوی داشته باشید. کارفرما ابتدا باید موضوع درخواست کارمند را به مدت 3 ماه در روزنامه های این کشور آگهی کند. در صورتی که شخص مورد نظر را نتواند استخدام کند باید به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا آگهی را تمدید کند. اگر مجددا فردی برای شغل مورد نظر پیدا نشود این موقعیت برای متقاضی کار در فرانسه فراهم می شود تا از طریق اخذ دعوتنامه کاری وارد فرانسه شده و طی مدت 3 تا 5 سال کار در این کشور برای اقامت در فرانسه اقدام کند. شرایطی از قبیل سوابق تحصیلی، سوابق کاری معتبر، مدرک زبان، سن متقاضی و مواردی دیگر برای این افراد الزامی می باشد.

شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج:

یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به فرانسه که به تازگی مورد سوء استفاده قرار گرفته است، ازدواج با فردی مقیم فرانسه می باشد. به همین دلیل زندگی مشترک در چندین سال متوالی را از شرایط اخذ اقامت این کشور تصویب کرده اند.

شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق تولد:

این مهاجرت نیز از طریق پیوند خونی می باشد که فرزند حتما باید از پدر و مادری فرانسوی و یا دارای اقامت فرانسه به دنیا آمده باشد.

 

درج نظر