فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط مهاجرت به هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 319 امتیاز دهنده به شرایط مهاجرت به هلند

شرایط مهاجرت به هلند

برای اینکه بتوانید اقامت دائم هلند را کسب کنید باید از شرایط مهاجرت به هلند اطلاع داشته باشید. با توجه به شرایط مهاجرت به هلند، که از طرف دولت این کشور اعلام شده است، می توانید نسب به دریافت شهروندی این کشور اقدام کنید.

افرادی که بعد از اول ژانویه 1985 از پدر و مادر هلندی به دنیا آمده باشند و یا مادر هنوز ازدواج نکرده باشد، وی تبعه هلند محسوب می شود. ولی در شرایط مهاجرت به هلند اگر پدر هلندی و مادر غیر هلندی باشد در صورتی می تواند تبعه هلند محسوب شود، که تحت سرپرستی پدر باشد. همچنین افراد خارجی پس از تولد فرزند خود در هلند و زندگی در این کشور به مدت 5 سال، می توانند برای اقامت در هلند اقدام کنند.

ایرانیانی که برای ورود به هلند اقدام می کنند باید ویزا هلند را دریافت کنند. برای مهاجرت به هلند می توانید با فردی که تابعیت این کشور را دارد ازدواج کنید. هر چند که شرایط مهاجرت به هلند از این طریق بسیار سخت می باشد و افراد باید شرایط خاصی داشته باشند.

افرادی که دارای سرمایه ای مشخص می باشند نیز می توانند برای سرمایه گذاری در هلند و دریافت ویزا سرمایه گذاری این کشور اقدام کنند. اگر این سرمایه گذاری به صورت پایدار باشد و درآمدی که مد نظر می باشد داشته باشد متقاضی بعد 5 سال می تواند نسبت به دریافت اقامت در هلند اقدام کند. این سرمایه گذاری همچنین می تواند از طریق ثبت شرکت و یا ایجاد کسب و کار در این کشور اتفاق بیافتد. افردی که به دنبال کارآفرینی در هلند می باشند حتما باید رزومه تحصیلی و کاری، سابقه تحصیلی، وضوح سازی بازدهی کار و درآمد آن را به دولت این کشور ارائه دهند.

افرادی که برای اخذ اقامت هلند در حال بررسی شرایط مهاجرت به هلند می باشند تا بتوانند اقامت در هلند را کسب کنند، می توانند از واجدین شرایط فوق نیز باشند.

درج نظر