فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط مهاجرت به انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 368 امتیاز دهنده به شرایط مهاجرت به انگلستان

شرایط مهاجرت به انگلستان

شرایط مهاجرت به انگلستان برای افراد با موقعیت های مختلف در کشور انگلستان متفاوت است. برای اینکه بتوانید در انگلستان اقامت داشته باشید باید شرایط مهاجرت به انگلستان را داشته باشید. در ادامه به مواردی که در آن می توانید شرایط مهاجرت به انگلستان را داشته باشید اشاره خواهیم کرد.

در سال های پیش ار ژانویه 1983 هر فرزندی که در انگلستان به دنیا می آمد به صورت خودکار مقیم انگلستان محسوب می شد. از این تاریخ به بعد فرزندانی که در این کشور به دنیا می آیند در صورتی می توانند اقامت این کشور را کسب کنند، که یکی از والدین آن ها تابع انگلستان باشد و با یک دلیل منطقی بتواند شهروند انگلستان شود.

در صورتی که با فردی مقیم انگلستان ازدواج کرده اید، می توانید در صورت داشتن شرایطی از جمله درارا بودن حداقل 18 سال سن و سوء پیشینه و یا جرم و جنایتی مرتکب نشده باشید و... می توانید برای دریافت اقامت در انگلستان درخواست خود را مطرح کنید. 

یکی دیگر از شرایط مهاجرت به انگلستان داشتن تخصص در حرفه ای خاص است که با توجه به آن بتوانید برای این کشور مفید باشید و برای دولت انگلستان سود رسانی داشته باشید. همچنین سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور می تواند یکی از شرایط مهاجرت به انگلستان باشد.

دانشگاه های انگلستان از درجات بسیار بالایی در سطح دنیا برخوردار است. فارغ التحصیلان از این دانشگاه ها می توانند برای دریافت کار و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری به شرکت های انگلیسی درخواست کار دهند. با توجه به اینکه داشتن مدرک تحصیلی یکی از شرایط لازم برای کار در انگلستان می باشد و انگلیسی ها به افراد جوان برای شغل های طولانی مدت نیاز دارند می توانید به راحتی شانس خود را در بدست آوردن شغل در این کشور و اخذ ویزا انگلستان و اقامت در انگلستان امتحان کنید.

 

درج نظر