فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط مهاجرت به آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 207 امتیاز دهنده به شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به آلمان

شرایط مهاجرت به کانادا از جمله مسائلی است، که برای مهاجرانی که قصد اقامت در کانادا دارند بسیار مهم و اساسی است، چه بسا با راهنمایی اشتباه، دائما به طول انجامد و در نهایت نیز نتیجه بخش نباشد. ابتدا به این سوال پاسخ می دهیم که روش های مهاجرت به کانادا به چند طریق است؟

مهاجرت به کانادا با چندین روش قابل انجام است:

• مهاجرت به کانادا از طریق اخذ پیشنهاد کار 

• مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک

• مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

• مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و یا مهاجرت تحصیلی

• مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص

• مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

• مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

اما انتخاب هر کدام از این روش ها، شرایط خاصی دارد که بسته به موقعیت متقاضی مهاجرت، انتخاب می شود. در ادامه به این سوال که شرایط مهاجرت به کانادا چگونه است؟ پاسخ خواهیم داد.

شما می توانید پس از درخواست تحصیل در کانادا و گذراندن تمام مراحل مورد نیاز و ارائه مدارک ویزا کانادا خود، اجازه ورود به کانادا را از طریق اقامت تحصیلی کسب کنید. در هنگام تحصیل اجازه کار پاره وقت در دانشگاه های کانادا، برای تامین هزینه های زندگی خود را دارید. بعد از اتمام تحصیل نیز می توانید برای کار درخواست دهید و در صورت پذیرش، اقامت در کانادا را نیز دریافت کنید.

پایه و اساس سیاست و شرایط اقتصادی کانادا بر روی مهاجران با تخصص کاری مورد نظر و یا سرمایه گذارانی است که قصد اقامت این کشور را دارند، و یا ایده خوبی برای کارآفرینی در این کشور برنامه ریزی کرده اند. در صورتی که از طرف کارفرمای کانادایی پیشنهاد کار داشته باشید که بتواند شما را ضمانت کند، می توانید وارد این کشور شوید. در اغلب موارد نیز به منظور کار در کانادا، خصوصا کارگران خارجی، نیاز به مجوزی برای اجازه کار در کانادا دارند. با این حال در برخی موارد می توانید بدون اجازه کار در این کشور به کار مشغول شوید، مانند اجازه کار سنتی در کانادا که شامل اجازه کار در تعطیلات، اجازه کار پس از فارغ التحصیلی و یا مجوز صادر شده تحت NAFTA می شود. در صورتی که فردی خارجی با شخصی مقیم کانادا ازدواج کند و سندی را امضا کند که نشان دهد می تواند فرد را به مدت 3 سال از نظر مالی و زندگی در کانادا تامین کند، می تواند اقامت کانادا را دریافت کند. لازم به ذکر است که اثبات واقعی بودن این ازدواج بسیار مهم است، چرا که افسران CIC طوری آموزش دیده اند که به راحتی می توانند به ساختگی بودن ازدواج پی ببرند. ازدواج صرفا برای اقامت و به شکل ساختگی در کانادا جرم محسوب می شود. 

 

درج نظر