فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
راه های مهاجرت به کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 470 امتیاز دهنده به راه های مهاجرت کانادا

راه های مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است، که افراد بسیاری برای ورود به آن به دنبال روش های مهاجرت به کانادا هستند. این کشور تسهیلات ویژه ای برای مهاجران گذاشته است و پایه و اساس سیاست های این کشور بر روی پذیرش مهاجر می باشد. در ادامه به چند مورد از روش های مهاجرت به کانادا اشاره خواهیم کرد.

یکی از روش های مهاجرت به کانادا سیستم اکسپرس اینتری (Express Eentry) می باشد. البته این سیستم بیشتر مربوط به جمع آوری، دسته بندی و انتخاب بر اساس میزان امتیاز می باشد. این سیستم که بر اساس توانایی و مهارت های متقاضیان بنا شده است در سال چندین بار قرعه کشی کرده و از بین افرادی که امتیاز بیشتری به دست آورده اند، انتخاب می کند. در سال های اخیر تغییراتی در محاسبات امتیازی در این سیستم به وجود آمده است که در سال 2017 بزرگترین تغییر آن یعنی کاهش امتیاز پیشنهاد کاری از طرف کارفرما کانادایی از 600 امتیاز به 50 امتیاز بوده است. این روش مهاجرت به کانادا بیشتر برای افرادی که دارای تخصص خاصی هستند مناسب است و طی آن به هر کدام از توانایی های فرد امتیاز داده می شود. پروسه این روش حداقل 6 تا 18 ماه به طول می انجامد.

از دیگر روش های مهاجرت به کانادا پناهندگی می باشد که به متقاضیان پیشنهاد می کنیم تا وقتی که روش های قانونی بسیاری برای دریافت ویزا کانادا وجود دارد تا خانواده کمتر به زحمت و خطر بیوفتد به آن روی نیاورند.

 

سرمایه گذاری در کانادا نیز از دیگر روش های مهاجرت به کانادا می باشد. این روش سرمایه گذاری که برای شهر کبک می باشد 800 هزار دلار سرمایه و نشان دادن توانایی مالی 1.6 میلیارد دلار دارد که طی آن می توانید اقامت در کانادا را به دست بیاورید. این سرمایه باید به مدت 5 سال در اختیار دولت کانادا باشد و بعد از 5 سال بدون هیچ سودی به شما بازگردانده می شود. این پروسه نیز بین یک تا دو سال به طول می انجامد که هزینه های آن نیز از 7500 تا 10 هزار دلار است.

درج نظر