فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
سفارت سوئیس
امتیاز 5 از 5 از بین 423 امتیاز دهنده به سفارت سوئیس

سفارت سوئیس

سفارت خانه سوئیس در ایران، در شهر تهران و منطقه الهیه واقع شده است. در سفارت خانه سوئیس، روابط دو جانبه ایران و سوئیس از سوی دولت سوئیس در ایران پیگیری می شود. سوئیس برای نخستین بار در سال 1919 کنسولگری خود را در ایران تاسیس کرد، که در سال 1963 به سفارت خانه ارتقا یافت.

سفارت خانه سوئیس در زمینه های مختلف رسیدگی به امور ثبتی سوئیسی های مقیم در ایران، روابط تجاری بین دو کشور ایران و سوئیس و انجام جلسات دیپلماتیک در این مکان و همچنین برای صدور ویزا سوئیس، متقاضیان سفر به این کشور فعالیت می کند.

افرادی که برای دریافت ویزای این کشور اقدام می کنند، بیشتر با سفارت خانه سوئیس در ارتباط خواهند بود. همچنین از طریق سایت سفارت خانه سوئیس اطلاعات لازم را دریافت و تا حدودی مراحل اخذ ویزای این کشور را انجام دهید. سایت سفارت خانه سوئیس به آدرس iranembassy.ch می باشد. خدماتی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد، شامل ارائه فرم درخواست ویزا مورد نظر متقاضی، اطلاعات مدارک ویزا سوئیس و دریافت وقت سفارت خانه سوئیس به صورت آنلاین جهت مصاحبه می باشد. همچنین می توانید اخبار و اطلاعات این کشور را نیز از این سایت پیگیری کنید.

توجه داشته باشید، که برای ارائه مدارک ویزا حتما باید به صورت حضوری به آدرس تهران، الهيه، خيابان بوستان، خيابان شريفی منش، کوچه ياسمن، پلاک 13 با شماره تماس 22008333 مراجعه کنید.

روز و ساعات کاری سفارت خانه سوئیس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح تا 15:30 می باشد و در روزهای پنجشنبه می توانید در ساعات بین 7:30 تا 13:30 مراجعه کنید.

از دیگر راه های ارتباطی این سفارت با مسافران، ایمیل آن به آدرس teh.vertretung@eda.admin.ch می باشد.

همچنین تمام امور مربوط به دعوتنامه سوئیس نیز در سفارت انجام می شود و حتما باید با سایر مدارک ویزا سوئیس به سفارت خانه سوئیس تحویل داده شود.

درج نظر