فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اقتصاد کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 470 امتیاز دهنده به شرایط اقتصادی کانادا

اقتصاد کانادا

شرایط اقتصادی کانادا و آگاهی از صنایع و شیوه کاربرد راه کارهای اقتصادی در جامعه از جمله دغدغه های افرادی است که برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند، و یکی از دغدغه های اصلی آن ها داشتن بازار کار خوب، کیفیت بالای زندگی، آموزش، درمان و... می باشد.

کانادا ارزشمند ترین منابع طبیعی را دارا می باشد و ارزش آن به 2 تریلیون دلار می رسد. همچنین این کشور دارای سومین ذخیره نفتی جهان و چهارمین صادر کننده آن در کل دنیا شناخته شده است. کانادا در صادرات گاز نیز دارای همین رتبه در دنیا است. به همین دلیل کانادا به ابر قدرت انرژی در کل دنیا مشهور می باشد.

شرایط اقتصادی کانادا در بخش کشاورزی و تولیدات این بخش نیز بسیار فعال بوده است. موفقیت آمیزترین تولیدات در این بخش تولید گندم و حبوبات می باشد. این بخش همچنین سالیانه 9 درصد تولیدات ناخالص داخلی کانادا را تشکیل می دهد. 

در شرایط اقتصادی کانادا و تلاش این کشور در استفاده از نیروی مهاجر وارد شده به این کشور که بیشتر، بخش خدمات را مورد هدف قرار می دهد، توانسته است 80 درصد از تولیدات ناخالص این کشور را در این بخش متمرکز کند. حدود سه چهارم جمعیت این کشور در این بخش مشغول فعالیت هستند و مهارت های شغلی کانادا را تحت پوشش قرار می دهند. می توان گفت صنعت گردشگری و توریسم بیشتر از سایر بخش ها توانسته است فعال باشد و بر شرایط اقتصادی کانادا تاثیر گذار باشد. همچنین 12 درصد از تولیدات ناخالص داخلی کانادا از این بخش تامین می شود و دائما در حال رشد است.

فناوری در شرایط اقتصادی کانادا نیز با ارائه ویزا کانادا برای اشخاصی که قصد راه اندازی استارت آپ های خلاقانه و مفید را دارند، فناوری را از سایر نقاط جهان به این کشور کشانده است. این کشور یکی از قطب های فناوری در دنیا شناخته شده است. 

درج نظر