فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
درباره اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 444 امتیاز دهنده به درباره اتریش

درباره اتریش

افرادی که قصد سفر به اتریش را دارند، باید اطلاعاتی را از جمله آداب و رسوم مردم، هزینه ها، قوانین و سایر موارد را درباره اتریش بدانند تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند. اتریش کشوری بسیار هنرمند پرور خصوصا از لحاظ موسیقی می باشد. بسیاری از موسیقیدانان بزرگ و مشهور دنیا از جمله هایدن (Haydn)، شوبرت (Schubert) و ریچارد استراوس و از همه مهم تر موتزارت، زاده این کشور بوده اند. در اصل سالیان زیادی است که هنر با فرهنگ مردم اتریش در هم آمیخته است. این کشور به عنوان مهد موسیقی در جهان شهرت دارد.

همچنین می توانید درباره اتریش و جاذبه های گردشگری اتریش از جمله کلیسای سنت استفان، قصر پادشاهی هوفبورگ، قصر بلودر، خانه اپرای ملی وین، قصر میرابل و... بدانید. حدود یک چهارم جمعیت این کشور در وین زندگی می کنند. به همین دلیل نیز این کشور از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

درباره اتریش و آب و هوای این کشور اگر بخواهید بدانید باید گفت، که معتدل محسوب می شود و تغییرات دما در این کشور بر اساس تغییرات ارتفاع در مناطق مختلف آن می باشد. می توان درباره اتریش این را گفت که بیشتر مساحت آن در ارتفاعات واقع شده است و شامل رشته کوه های آلپ می شود.

اتریش همچنین دارای شرایط اقتصادی رو به رشدی می باشد که صنعت ماشین آلات، محصولات وابسته به فن استخراج، دوب فلزات و منسوجات از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین صنعت توریسم و گردشگری در این کشور نقش بسیار مهمی را بر عهده داشته و توانسته برای این کشور درآمد زایی بسیار خوبی داشته باشد. جالب است بدانید که بر اساس آخرین آمار بانک جهانی، اتریش پس از کشورهای سوئیس، دانمارک، سوئد، آمریکا، آلمان و ژاپن در مکان هفتمین کشور ثروتمند جهان قرار گرفته است. این کشور عضو اتحادیه اروپا می باشد و برای سفر به آن باید ویزا اتریش را دریافت کنید.

نکته جالب توجه درباره اتریش این است که بزرگترین زمرد سبز جهان با وزن 2.860 قیراط در شهر وین نگهداری و به نمایش گذاشته شده است. 

درج نظر