فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
درباره هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 457 امتیاز دهنده به درباره هلند

درباره هلند

درباره هلند می توان گفت که دارای قلمروی پادشاهی می باشد که در شمال غربی اروپا واقع شده است. این کشور حدود 16 میلیون نفر جمعیت دارد. چشم انداز مسطح و طولانی از باغ های گل بسیار زیبا و متنوع را می توان درباره هلند گفت که طرفداران بسیاری دارد و همه ساله گردشگران بسیار زیادی را به این کشور جذب می کند. همچنین در سطح شهر شاهد کانالهای آبی، آسیاب های بادی و مسیر دوچرخه سواری می باشید. این کشور عضو اتحادیه اروپا و از کشورهای حوزه شنگن می باشد که برای ورود به آن حتما باید ویزا هلند را تهیه کنید. واحد پول در هلند یورو می باشد. هزینه زندگی در هلند برای هر نفر در یک ماه اقامت در هلند حداقل 1054 یورو می باشد.

هلند از سمت شرق با کشور آلمان و از جنوب با بلژیک هم مرز است. درباره هلند و آب و هوا آن موضوع بسیار جالبی وجود دارد و آن باران های پودری می باشد که گاهی در این کشور شاهدش هستیم. این باران ها تا به حال در ایران مشاهده نشده است. آب و هوا هلند در بیشتر مناطق و فصل های آن معتدل می باشد. 

درباره هلند و هنر در این کشور معرفی چند تن از نقاشان معروف در دنیا مانند ون گوگ، رامبراند و یوهانس ورمیر را می توان گفت. همچنین دارای فلاسفه بسیار بزرگی از جمله دزیدریوس اراسموس می باشد.

زبان رسمی مردم هلند، هلندی می باشد که دارای شباهت هایی با زبان آلمانی است. البته 90 درصد مردم هلند قادر هستند که به زبان انگلیسی صحبت کنند. 

مذهب غالب در هلند مسیحی پروتستان می باشد، و جالب است بدانید که حدود یک میلیون نفر در هلند مسلمان هستند. 

پایتخت هلند آمستردام می باشد که بر روی آب بنا شده است. از جاذبه های گردشگری هلند می توان به موزه ریجکس هلند، پارک هوگه ولوو، باغ های گل کوکنهوف، جزایر فریسیان غربی، ساختمان شهرداری دلفت و... را نام برد.

درج نظر