فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویژگی های انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 451 امتیاز دهنده به ویژگی های انگلستان

ویژگی های انگلستان

دانستن ویژگی های انگلستان چه از لحاظ آب و هوا، آداب و رسوم، سیاست ها و چه از لحاظ کیفیت زندگی در این کشور برای مسافران و مهاجران این کشور مورد نیاز می باشد. 

بیشتر از 98 درصد مردم انگلستان به زبان انگلیسی صحبت می کنند، اما یکی از ویژگی های انگلستان این است که گویش های مختلفی در این کشور وجود دارد و لهجه ها از شمال تا جنوب این کشور متغیر است، که گاهی خود مردم انگلستان نیز آن را نمی فهمند. البته باید بدانید که زبان های منطقه ای مانند ایرلندی، اسکاتلندی و ولزی نیز وجود دارد که ولزی پرمصرف ترین آن به حساب می آید.

از دیگر ویژگی های انگلستان حضور ملکه انگلستان با توجه به کاهش اختیاراتش می باشد. ملکه انگلستان بدون نیاز به ویزای کشور های دیگر می تواند به آن ها سفر کند و تا کنون به 116 کشور دنیا سفر کرده است. چرا که یک ملکه قطعا به کشور خودش باز خواهد گشت!

از ویژگی های مردم این کشور مصرف بالای چای می باشد. چای یکی از نوشیدنی های مورد علاقه انگلیسی ها است و جالب است بدانید که روزانه 165 میلیون فنجان چای در این کشور به مصرف می رسد.

از دیگر ویژگی های انگلستان در زمینه اقتصاد و شرایط اقتصادی انگلستان است و می توان به توسعه اقتصادی و رتبه ششم این کشور در جهان بر اساس تولیدات ناخالص داخلی و هشتمین اقتصاد دنیا بر پایه برابری قدرت خرید، اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های انگلستان دارا بودن سه نظام حقوقی مجزا می باشد. نظام حقوقی انگلستان محدود به انگلستان و ولز می باشد. همچنین نظام حقوقی ایرلند شمالی محدود به ایرلند شمالی و نظام حقوقی اسکاتلند نیز مربوط به اسکاتلند می باشد.

با توجه به اینکه انگلستان از جمله اعضای پیمان شنگن می باشد، باید برای ورود به این کشور ویزا شنگن انگلستان را تهیه کنید. برای تهیه ویزا انگلستان می توانید با مراجعه به آن اطلاعات بیشتری به دست آورده و برای تهیه مدارک ویزا انگلستان به این بخش مراجعه کنید.

درج نظر