فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز در هند
امتیاز 5 از 5 از بین 157 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی هند

مشاغل مورد نیاز در هند

در سال های اخیر شاهد پیشرفت های بسیاری در اقتصاد هند بوده ایم و توقع داریم که اگر این کشور با همین روند رو به جلو برود، آینده بسیار درخشانی در زمینه، اقتصاد و مشاغل پیش رو خواهد داشت. مهارت های شغلی هند دیگر مانند سابق محدود نیست و حتما نباید تحصیلات در زمینه پزشکی و مهندسی داشته باشید تا بتونید درآمد خوبی کسب کنید. بازار کار در این کشور در زمینه های گوناگون امکان رشد دارد. در ادامه به معرفی تعدادی از مهارت های شغلی هند می پردازیم تا اگر قصد مهاجرت و یا اقامت در هند را دارید، بهترین تصمیم را بگیرید.

یکی از مهارت های شغلی هند که در حال حاضر درآمد زایی بسیار خوبی نیز دارد، وکالت می باشد. می توان گفت هر کسب و کاری نیاز به یک وکیل مجرب در بازار کار دارد. وکالت دارای گرایش های مختلفی در زمینه حقوقی، اداری، جنایی و... است. این شغل برای افرادی که در بهترین دانشگاه های هند و یا سایر کشورها، تحصیل کرده اند درآمد و بازار کار خوبی دارد.

از دیگر مهارت های شغلی هند گرایش های کسب و کار، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک و... است، که هر یک از این موارد می تواند، موجب پیدا کردن شغل خوبی در شرکت ها و سازمان ها برای افراد شود. اگر در رشته های MBA تحصیلات دارید، می توانید به مشاغل سطح بالای مدیریتی دست پیدا کنید. 

حسابداری نیز از دیگر مهارت های شغلی است، که هر شرکت و یا استارت آپی به آن نیازمد است. افرادی که دارای تحصیلات و رزومه کاری خوبی در این زمینه باشند، می توانند در بهترین شرکت ها مشغول به کار شوند. حسابداری یکی از مهارت های شغلی هند است که طرفداران زیادی در این کشور دارد.

در بین خانواده های هندی، علاقه والدین به تحصیل فرزندانشان در رشته پزشکی بسیار زیاد است. در عین حال با جمعیتی که این کشور دارد، نیاز به پزشک بسیار محسوس می باشد. بنابراین فارغ التحصیلان پزشکی در این کشور از موقعیت مناسب شغلی برخوردار خواهند بود.

اگر در رشته منشی گری رزومه خوبی دارید و در مدیریت اجرایی و داخلی دفترهای کار و هماهنگی های لازم دارای مهارت هستید، می توانید در این شغل پر درآمد مشغول به کار شوید.

از آنجایی که در بیشتر کشورهای دنیا شاهد پیشرفت هایی، در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر هستیم، هند نیز در این زمینه فعال بوده و مهندسی کامپیوتر جزء مهارت های شغلی هند می باشد. این کشور در زمینه IT بسیار قوی بوده و یکی از کشورهای مهم دنیا در زمینه تولیدات فناوری به حساب می آید، بنابراین فارغ التحصیلان این رشته بازار کار خوبی در این کشور خواهند داشت.

درج نظر