فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز در اسپانیا
امتیاز 5 از 5 از بین 317 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی اسپانیا

مشاغل مورد نیاز در اسپانیا

داشتن یکی از مهارت های شغلی اسپانیا می تواند برای مهاجرت کاری به این کشور بسیار موثر باشد. در حال حاضر شهر مادرید بهترین شهر جهت پیدا کردن کار در این کشور می باشد. پیدا کردن کار در این کشور تا حدودی با دشواری هایی همراه است. گرچه نرخ بیکاری بیش از 25 درصد و نرخ بیکاری جوانان 50 درصد است، این مسئله فرصت های بسیاری برای مهاجران متخصص در مادرید ایجاد کرده است.

دانستن زبان و داشتن مدرک آن برای دریافت یکی از مهارت های شغلی اسپانیا بسیار تاثیر گذار می باشد. دانستن لیست مهارت های شغلی پردرآمد اسپانیا می تواند به موفقیت شما در درآمد زایی کمک کند. مشاغلی از جمله IT و حسابداری با توجه به ایجاد شرکت ها ی نوپا در این کشور بسیار زیاد می باشد. البته این رشته ها نمی تواند درآمد زایی بالایی داشته باشد ولی برای افرادی که در این رشته ها فارغ التحصیل می شوند به راحتی و سریعتر از سایر رشته ها وارد بازار کار می شوند.

از دیگر مشاغلی که می تواند درآمد خوبی داشته باشد، تاسیس رستوران و کافی شاپ است. اسپانیا یک کشور توریستی می باشد که سالانه بسیاری از افراد ویزا اسپانیا را برای سفر به این کشور و دیدار از جاذبه های گردشگری اسپانیا دریافت می کنند و می توان گفت که خورد و خوراک از جمله مسئله مهم در این امر می باشد.

با توجه به اینکه زبان انگلیسی، یکی از زبان های بین المللی در دنیا است، در این کشور توریستی، دانستن آن بسیار مهم می باشد. بنابراین تدریس زبان در این کشور می تواند از مهارت های شغلی اسپانیا باشد، که درآمد بسیار خوبی خواهد داشت. البته اگر به زبان های دیگر نیز تسلط دارید، می توانید آن را تدریس کنید.

در قوانین و مقررات اسپانیا شرکت ها و آژانس هایی وجود دارند که می توانند با توجه به رزومه کاری، تحصیلات و مدارک زبان شما در زمان سریع تری شما را به کار مورد نظرتان برساند. 

درج نظر