فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
وقت سفارت مکزیک
امتیاز 5 از 5 از بین 460 امتیاز دهنده به وقت سفارت مکزیک

کشور مکزیک در آمریکای شمالی واقع شده است. برای سفر به این کشور حتما باید ویزای مکزیک را تهیه کنید. برای این امر ابتدا باید تمامی مدارک مورد نیاز ویزای مکزیک را تهیه کرده، سپس نسبت به دریافت وقت سفارت مکزیک اقدام کنید. برای ارائه مدارک تقریبا در تمامی سفارت ها نیاز به تعیین وقت قبلی دارید و بسیار مهم است که به موقع در آنجا حضور داشته باشید.

انجام مصاحبه و انگشت نگاری از جمله مواردی است که باید در روز تعیین شده وقت سفارت مکزیک انجام دهید. توجه داشته باشید که هر سفارت خانه ای سیاست های خاص خودش را جهت اعطای وقت سفارت پیش می گیرد و بنا به روزهای درخواست و تعدد درخواست کننده ها، روزهای مختلفی را جهت دریافت ویزا مکزیک ارائه می دهد.

سفارت خانه مکزیک در ایران به تمام متقاضیان دریافت ویزا وقت سفارت ویزا می دهد. افرادی که دارای دعوتنامه مکزیک می باشند، به زمان مصاحبه خود دقت کنند. در صورتی که دعوتنامه شما مربوط به 3 هفته آینده باشد و وقت سفارت مکزیک برای 2 تا 3 ماه دیگر تعیین شده باشد، در این صورت دعوتنامه شما باطل خواهد شد.

توجه داشته باشید که سفارت مکزیک وقت فوری برای مراجعه کنندگان در نظر نمی گیرد و همچنین به کلیه ایمیل های مبنی بر جا به جایی و یا کنسلی وقت پاسخی نمی دهد.

حضور به موقع در سفارت این کشور یک امتیاز مثبت می باشد و در صورت عدم حضور، وقت سفارت مکزیک کنسل می شود. حتی گاهی عدم رساندن دعوتنامه این کشور، به موقع و در وقت سفارت مکزیک، از دلایل رجکت ویزا مکزیک می شود. ممکن است سفارت دعوتنامه ای را که مدتی بعد از ارائه مدرک به دستشان می رسد تایید نکند.

لازم به ذکر است که وقت سفارت مکزیک هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین صادر می شود. 

درج نظر