فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویزای تضمینی فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 358 امتیاز دهنده به ویزای تضمینی فرانسه

ویزای تضمینی فرانسه

فرانسه نیز جزء کشورهای اتحادیه شنگن می باشد. بنابراین برای سفر به این کشور باید جهت اخذ ویزای شنگن اقدام کرد. در صورت دریافت ویزای تضمینی فرانسه، می توانید به تمامی کشورهای عضو اتحادیه شنگن سفر کنید، بدون نیاز ویزایی دیگر!

ویزای تضمینی فرانسه انواع مختلفی دارد، که برای اهداف مختلف سفر به این کشور صادر می شود. این ویزاها شامل ویزای توریستی یا گردشگری، ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای تجاری، ویزای درمانی و... می باشد. برای هر کدام از این ویزاها باید مدارک مربوط به آن را تهیه کرده و در روز مصاحبه حضوری در سفارت خانه فرانسه ارائه شود.

و اما سوالی که برای بیشتر متقاضیان پیش می آید این است که چگونه می توان به راحتی ویزای تضمینی فرانسه را تهیه کرد؟

ما برای دریافت ویزای تضمینی فرانسه چندین پیشنهاد داریم که عملی کردن آن ها می تواند به طی کردن این پروسه سرعت بخشد.

بیان توضیحات کافی برای هدف شما از سفر به فرانسه بسیار مهم می باشد. بسیاری از افراد از این مسئله آگاهی ندارند که برای دریافت ویزای تضمینی فرانسه، نیاز است که مهر سفر به چند کشور دیگر، در پاسپورت شما (حتی سفر به کشورهای اطراف) می تواند در تصمیم گیری برای صدور ویزای تضمینی فرانسه موثر باشد.

از طرفی پر کردن فرم درخواست ویزای فرانسه امری حساس و مهم است، که اگر مبهم و یا ناخوانا باشد، مورد قبول واقع نمی شود. توجه داشته باشید، این فرم باید به زبان انگلیسی یا فرانسه پر شود. اطلاعات و آدرس دقیق خود را ثبت کنید. ارائه بلیط رفت و برگشت نیز یکی دیگر از مواردی است که به افسر پرونده این اطمینان را می دهد که قصد بازگشت به کشور خود را دارید.

اگر دارای دعوتنامه فرانسه هستید، سعی کنید آن را به همراه سایر مدارک ارائه دهید و تحویل آن را به روزهای بعد از مصاحبه در سفارت موکول نکنید. این مسئله ممکن یکی از دلایل رجکت ویزا فرانسه شود.

درج نظر