فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویزای تضمینی اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 216 امتیاز دهنده به ویزای تضمینی اتریش

ویزای تضمینی اتریش

ویزای تضمینی اتریش را می توان از لحاظ تعداد دفعات ورود به این کشور به انواع مختلفی تقسیم کرد. ویزای یکبار ورود که متقاضی با اخذ آن تنها یک بار می تواند وارد این کشور شده و از آن خارج شود و پس از خروج امکان ورود مجدد وجود نخواهد داشت، حتی اگر از مدت زمان اعتبار ویزای شما زمان بیشتری مانده باشد. نوع دوم آن ویزای مالتی و یا چند بار ورود می باشد، که تا زمان اعتبار ویزا می توانید به این کشور رفت و آمد کنید. برای این نوع ویزا محدودیتی تعیین نشده است.

برای دریافت ویزای تضمینی اتریش باید تمام مدارک مورد نیاز ویزای اتریش را به طور کامل و بدون نقص به همراه فرم درخواست ویزای مورد نظر و اطلاعات شخصی به سفارت خانه اتریش تحویل دهید. در صورتی که تمامی مدارک بدون نقص و معتبر باشد، ویزای تضمینی اتریش صادر خواهد شد. البته سفارت اتریش این حق را برای خود محفوظ می داند، که در موارد خاص مدارک بیشتری از متقاضی درخواست کند.

توجه داشته باشید که برای هر کدام از انواع ویزا اتریش باید مدارک مخصوص به آن را ارائه دهید. همچنین برای اطمینان از تکمیل مدارک و برای پر کردن اطلاعات و مشخصات فرم درخواست ویزای اتریش به زبان انگلیسی و یا آلمانی می توانید از کارشناسان مجربی که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند، استفاده کنید. در این صورت احتمال خطا و اشتباه در کار شما کاهش پیدا می کند.

توصیه می کنیم که برای این کار به شرکت ها و آژانس های معتبر مراجعه کنید. گاهی افراد سودجو با وعده های پوچ برای دریافت ویزای تضمینی اتریش، می توانند وقت و هزینه شما را هدر دهند. برخی از این افراد با ارائه مدارک جعلی باعث رجکت ویزا و چه بسا پیگرد قانونی و اعمال قانون و جریمه برای شما خواهند شد.

پیشنهاد می کنیم با مواردی که برای تضمین صدور ویزای اتریش بیان شد و رعایت آن، از دریافت ویزای تضمینی اتریش مطمئن باشید.

درج نظر