فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اسپانیا
امتیاز 5 از 5 از بین 143 امتیاز دهنده به اطلاعات کشور ها اسپانیا

اسپانیا

در اطلاعات کشور اسپانیا تصمیم داریم برای افرادی که قصد سفر و یا اقامت در این کشور را دارند در مورد فرهنگ و مردم، موقعیت جغرافیایی اقتصاد و سایر موارد اطلاعاتی مفیدی را بیان کنیم.

در اطلاعات کشور اسپانیا می بینیم که این کشور در جنوب غربی اروپا و شبه جزیره ایبریا واقع شده است. در این شبه جزیره تنها کشور همسایه پرتغال می باشد. در شمال شرقی اسپانیا مرز طبیعی که توسط کوه های پیرنه به وجود آمده است این کشور را از فرانسه و سایر کشورهای اروپایی جدا می کند. 

در اطلاعات کشور اسپانیا جالب است بدانید که تمام کشورهای قاره آمریکا به جز کانادا، ایالات متحده و برزیل به زبان اسپانیایی صحبت می کنند که می توان گفت تعداد افرادی که به این زبان صحبت می کنند، حدودا به 300 میلیون نفر می رسد.  پایتخت اسپانیا مادرید می باشد و مذهب رسمی آن ها کاتولیک است. جمعیت در اسپانیا حدودا 46 میلیون نفر می باشد.

در اطلاعات کشور اسپانیا می توان آب و هوا اسپانیا را در شمال این کشور معتدل توصیف کرد. بخش های مرکزی، جنوبی و شرقی دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. شهر مادرید دارای زمستانی ملایم و تابستانی گرم است. دمای هوا به ندرت در زمستان به زیر صفر درجه سانتیگراد می رسد و در تابستان دمای هوا ممکن است تا 40 درجه نیز بالا برود.

در اطلاعات کشور اسپانیا می توان گفت که شرایط اقتصادی اسپانیا رو به پیشرفت بوده و این کشور بزرگترین تولید کننده روغن زیتون در دنیا می باشد. همچنین این کشور دارای معادن با ارزشی از جمله معدن آهن، مس، زغال سنگ، کبالت، نقره، جیوه و فسفات های مختلف می باشد. اما صنایع عمده در اسپانیا پارچه بافی، کاغذ سازی و صنایع اتومبیل است که رونق بسیاری داشته است.

در قوانین و مقررات اسپانیا برای ورود به این کشور اخذ ویزا اسپانیا الزامی است. سالانه گردشگران زیادی از جاذبه های گردشگری اسپانیا از جمله جزایر قناری، موزه های شهر مادرید، موزه دلپرادو، کلیسای Sagrada Familia، ساحل کاستا براوا دیدن می کنند.

درج نظر