فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
Alternate Text
ویزای کاری شینگن
امتیاز 5 از 5 از بین 179 امتیاز دهنده به ویزای کاری شینگن

ویزای کاری شینگن

ویزای کاری شینگن در واقع ویزای نوع C شینگن می باشد که از سوی سفارت کشور های عضو پیمان شینگن برای افرادی که با اهداف کاری و تجاری به این کشور ها سفر می کنند، صادر می شود، از آن جایی که دریافت این نوع از ویزا برای متقاضیان ایران کمی دشوار می باشد بهتر است پیش از هر گونه اقدامی اطلاعات در رابطه با ویزای کاری شینگن کسب نمایید، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه این بخش با ایران ویزا همراه باشید.

ویزای کاری شینگن چیست؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم ویزای کاری شینگن برای افرادی صادر می شود که قصد دارند در کشور مقصد مشغول به کار شده و یا به انجام فعالیت تجاری بپردازند، برای دریافت ویزای شینگن افراد باید شرایط ویژه ای داشته باشند که برخی از این شرایط عبارتند از: 

- تسلط به زمان انگیلیسی

- دارا بودن شرایط اشتغال در یک مجموعه، سازمان و یا شرکت معتبر واقع در کشور مقصد

- برخورداری از سلامت کامل جسمانی

- عدم دارا بودن سوء سابقه کیفری

چنانچه قصد دریافت ویزای کاری شینگن را دارید باید بدانید که این نوع از ویزا مزایا بسیاری دارید که در ادامه لیستی از آن ها را مشاهده می کنید

1. این نوع  از ویزا اجازه اقامت 90 روزه در بازه زمانی سه ماهه را به دارندگان خود می دهد.

2. دارندگان ویزای کاری شینگن می توانند چندین بار از حوزه شینگن خارج شده و مجدداً وارد منطقه مذکور شوند.

3. با در دست داشتن ویزای کاری هر یک از کشور های منطقه شینگن می توانید به سایر کشور ها این منطقه نیز سفر کنید.

4. یکی دیگر از برترین ویژگی ها و مزایای این نوع ویزا مدت زمان صدور آن می باشد، صدور ویزای کاری شینگن بسته به کشور مورد نظر بین 15 تا 20 روز زمان می برد.

نحوه دریافت ویزای کاری شینگن 

پس از دریافت پیشنهاد کاری از سوی یک موسسه، ارگان و یا شرکت معتبر نوبت به اقدام برای دریافت ویزای کاری شینگن می باشد برای اخذ این نوع از ویزا باید مراحلی که در ادامه ذکر می کنیم را انجام دهید، البته در نظر داشته باشید که دریافت ویزای کاری شینگن امری پیچیده و نیازمند تخصص می باشد بنابراین پیش از هر اقدامی بهتر است اطلاعات کافی در رابطه با ویزای کاری کسب کنید.

- دریافت وقت سفارت

ابتدایی ترین مرحله به هنگام دریافت ویزای کاری شینگن دریافت وقت سفارت کشور مورد نظر می باشد، بدین منظور باید به سایت سفارت مربوطه مراجعه کرده و فرم درخواست ویزا را دانلود کرده سپس فرم تکمیل شده را برای ایمیل مندرج در سایت ارسال نمایید.

- جمع آوری مدارک مورد نیاز 

مرحله دوم، جمع آوری مدارک مورد نیاز ویزای کاری شینگن می باشد، توجه داشته باشید از آنجایی که ارائه مدارک کامل تأثیر به سزایی در قبول درخواست ویزای شما از سوی سفارت دارد، این مرحله حائز اهمیت بسیاری می باشد و باید با نهایت دقت و علم طی شود، بنابراین توصیه ما به شما بهره گیری از تجربیات کارشناسان فعال در حوزه دریافت ویزای شینگن می باشد، خوب است بدانید که تیم ایران ویزا آماده ارائه خدمات خود به متقاضیان ویزای شینگن می باشد.

- پرداخت هزینه صدور ویزا و تحویل مدارک به سفارت کشور مربوطه

هزینه صدور ویزای کاری شینگن در قالب هزینه وقت سفارت و به صورت نقدی در مجل سفارت از متقاضیان ویزای شینگن دریافت می شود، پس از پرداخت هزینه های اخذ ویزا نوبت به تحویل مدارک به افسر سفارت کشور مقصد است.

- انتظار برای پاسخ درخواست ویزای شینگن کاری

همانطور که می دانید مدت زمان صدور ویزای شینگن به نسبت سایر ویزا ها کوتاه تر می باشد و متقاضیان ویزای کاری پس از انجام مراحل مذکور باید منتظر دریافت ایمیل سفارت که شامل نتیجه درخواست آن ها است، باشند.

مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای کاری شینگن

قبول درخواست ویزای کاری شینگن منوط به ارائه مدارک ضروری به صورت  کامل و کافی می باشد از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای شینگن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- گذرنامه سالم و معتبر 

- عکس پرسنلی (2 قطعه)

- فرم تکمیل شده درخواست ویزای کاری شینگن 

- بیمه مسافرتی معتبر

- مدارک مربوط به محل اقامت در کشور مقصد (واچر هتل، دعوتنامه و مدارک میزبان، اجاره نامه و غیره)

- رزرو بلیط هواپیما (در ویزا های کوتاه مدت بلیط رفت و برگشت و در ویزا های بلند مدت تنها بلیط رفت)

- مدارک تمکن مالی مبنی بر توانایی تأمین هزینه های سفر در طول اقامت در کشور مقصد

- دعوتنامه رسمی از سوی موسسه، شرکت و یا مجموعه معتبر واقع در کشور مقصد (در این دعوتنامه باید اطلاعاتی نظیر هدف و نوع همکاری، مدت زمان همکاری و غیره ذکر شود)

- انگیزه نامه (شامل هدف متقضی از همکاری با یک شرکت خارجی)

- فیش پرداخت هزینه های اخذ ویزا

- ارائه مشخصات کامل محل کار

به طور کلی در روند دریافت ویزا قانع کردن افسر سفارت در راستای بازگشت به کشور مبدأ پس از اتمام زمان همکاری می باشد بنابراین بهتر است متقاضیان هر مدرکی که تصور می کنند برای این مورد مناسب است را باید به سفارت ارائه دهند، البته در نظر داشته باشید که در صورت انتخاب مدرک اشتباه ممکن است درخواست ویزای کاری شینگن شما ریجکت شود، از این رو دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب و فعال در حوزه اخذ ویزا را فراموش نکنید، لازم به ذکر است که تیم ایران ویزا آماده ارائه خدمات در زمینه مذکور به کاربران گرامی خود می باشد، به منظور برقراری ارتباط با کارشناسان ما می توانید با صفحه تماس با ما مراجعه کنید. 

هزینه اخذ ویزای کاری شینگن 

همانطور که در بخش های پیشین مقاله اشاره کردیم، هزینه صدور انواع ویزا های شینگن در قالب وقت سفارت و به صورت نقدی در محل سفارت از مراجعین و متقاضیان ویزا دریافت می شود، قیمت ویزای کاری شینگن را می توانید در لیست زیر مشاهده نمایید.

- ویزای کاری شینگن کوتاه مدت (زیر 90 روز) | 60 یورو بدون احتساب هزینه های کارگزاری و مالیات

0 ویزای کاری شینگن بلند مدت (بالای 90 روز) | 90 یورو بدون اختساب هزینه های کارگزاری و مالیات

نکات تکمیلی در رابطه با دریافت ویزای کاری شینگن

در این بخش از مقاله معرفی ویزای شینگن به بیان نکات تکمیلی در رابطه با شرایط و مقررات دریافت ویزای کاری شینگن می پردازیم، چنانچه از متقاضیان دریافت ویزای کاری هستید در ادامه با ما همراه باشید.

- با وجود اینکه زمان صدور ویزای کاری شینگن از سایر ویزا های شینگن کوتاه تر است اما بهترین زمان برای درخواست ویزای کاری شینگن حدود 2 تا 3 ماه پیش از زمان رفتن به کشور مقصد می باشد.

- ویزی کاری شینگن اغلب به صورت چند بار ورود (مولتیپل) صادر می شود، اما در برخی شرایط خاص این ویزا به صورت سینگل صادر شده و دارندگان آن تنها می توانند یک بار به منطقه شینگن وارد شوند.

- ویزای کاری شینگن دارای مصاحبه می باشد و متقاضیان باید به سوالاتی که افسر سفارت به هنگام مصاحبه از آن ها می پرسد، به صورت کامل و شفاف پاسخ دهند.

- ویزای کاری شینگن در صورت نیاز قابل تمدید می باشد و دارندگان می توانند درخواست تمدید ویزای خود را به سفارت کشور مربوطه ارائه دهند.

امیدواریم مطالعه این بخش از سایت ایران ویزا اطلاعاتی کلی در رابطه با ویزای کاری شینگن، کسب کنید و این اطلاعات به هنگام دریافت ویزای کاری برایتان مفید واقع شود، تیم ایران ویزای آماده ارائه خدمات خود در زمینه اخذ ویزا به کاربران گرامی سایت می باشد، چنانچه به مشاوره رایگان در زمینه اخذ ویزا نیاز دارید می توانید از طریق راه های مختلف با ما ارتباط برقرار کنید.

درج نظر