فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
Alternate Text
دعوتنامه فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 237 امتیاز دهنده به دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای عضو اتحادیه شنگن می باشد، که برای سفر به این کشور حتما باید ویزای شنگن دریافت شود. دعوتنامه می تواند از طرف یکی از خویشاوندان متقاضی که در فرانسه اقامت دارد ارسال شود. دعوتنامه فرانسه صرفا بر روی تسریع دریافت ویزا اثر می گذارد، و هدف از سفر به این کشور را تعیین می کند و به هیچ عنوان به این معنی نیست که تنها با داشتن دعوتنامه فرانسه اجازه ورود به این کشور برای شما صادر شده باشد. انواع دعوتنامه فرانسه از این قرار است:

1. دعوتنامه توریستی فرانسه

2. دعوتنامه خویشاوندی فرانسه

3. دعوتنامه تحصیلی فرانسه

4. دعوتنامه تجاری فرانسه

5. دعوتنامه نمایشگاهی فرانسه

6. دعوتنامه ازدواج فرانسه

7. دعوتنامه کاری فرانسه

برای دریافت دعوتنامه فرانسه، باید به چند نکته مهم توجه کنید، فردی که برای شما دعوتنامه ارسال می کند، در صورت داشتن نسبت خویشاوندی باید مدارک آن را به سفارت ارائه دهد. شخص ارسال کننده دعوتنامه باید مدارک خود را به طور کامل تحویل دهد. محل اقامت فرد ارسال کننده دعوتنامه باید مشخص باشد و آدرس آن در دعوتنامه درج شده باشد. در صورتی که دعوتنامه ارسالی موضوع مشخصی دارد، مثلا دعوتنامه کاری و یا تجاری و... حتما باید مدارک مرتبط با آن نیز برای ویزا فرانسه ارسال شود. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای دریافت دعوتنامه فرانسه را در اشاره می کنیم:

• ارائه کارت شناسایی، کارت اقامت در فرانسه و یا پاسپورت که نشان دهنده هویت شخص میزبان می باشد

• ارائه مدارک شناسایی فرد مهمان

• باید گواهی در خصوص داشتن مسکن مانند قبوض مختلف و یا اجاره نامه ارائه گردد. تاریخ این مدارک حداقل باید مربوط به 3 ماه قبل باشد.

• ارائه فیش حقوقی 3 ماه گذشته و همچنین گواهی پرداخت مالیات فرد میزبان

• توانایی مالی فرد میزبان باید به اثبات برسد

• تمبر مالیاتی نیز هزینه ای معادل 30 یورو دارد.

 

درج نظر