فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا میانمار
امتیاز 5 از 5 از بین 344 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا میانمار

کشور میانمار در جنوب شرقی آسیا واقع شده و نام دیگر آن برمه می باشد. کشور میانمار دوره ای را در رکود اقتصادی به سر برده بود. اما در حال حاضر رو به رشد می باشد، به طوری که براساس پیش بینی بانک مرکزی آسیا، این کشور بعد از چین رکورد دار ارشد اقتصادی در سال های 2018 تا 2023 خواهد بود.

همچنین این کشور دارای جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی بسیاری می باشد، که نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. در این کشور می توانید از معابد بودایی بسیار شگفت انگیزی دیدن کنید.

برای سفر به این کشور باید ویزا میانمار را تهیه کنید. متاسفانه ایران و میانمار در خاک یکدیگر سفارت خانه ندارند. بر این اساس باید تمام مراحل دریافت ویزا را از طریق سایت سفارت این کشور به آدرس evisa.moip.gov.mm انجام دهید و ویزا را به صورت ویزای الکترونیک میانمار تهیه کنید.

این کشور انواع ویزا میانمار را بر اساس هدف از سفر به این کشور برای متقاضیان واجد شرایط صادر می کند. انواع ویزا میانمار عبارت است از:

• ویزای توریستی میانمار

• ویزای کار میانمار

• ویزای تجاری میانمار

• ویزای تحصیلی میانمار

 

مراحل دریافت ویزا میانمار

در حال حاضر سایت سفارت خانه میانمار دو نوع ویزا صادر می کند. یکی ویزای توریستی و دیگری ویزای تجاری می باشد. برای انجام مراحل آن باید ابتدا تمامی مدراک مورد نیاز را جمع آوری کرده و برای اسکن در سایت سفارت این کشور آماده سازی کنید. همچنین فرم درخواست ویزا مورد نظر خود را نیز دریافت کرده و به دقت و به زبان انگلیسی پر کنید. در این روش که تمامی مراحل آن به صورت آنلاین انجام می شود، ویزا به ایمیل متقاضی ارسال خواهد شد. همچنین پس از صدور ویزا مینمار باید تمامی هزینه آن را نیز به صورت آنلاین بپردازید. برای دریافت ویزا توریستی باید مبلغ 50 دلار و برای دریافت ویزا تجاری نیز 70 دلار باید بپردازید.

افراد با دریافت ویزا میانمار می توانند به مدت 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند. لازم به ذکر است که شهروندان کشورهای برونئی، کامبوج، اندونزی، لائوس، فیلیپین، تایلند و ویتنام برای اقامت به مدت 14 روز در مینمار نیازی به تهیه ویزا نخواهند داشت. در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری را در این کشور اقامت داشته باشند، باید ویزا میانمار دریافت کنند.

 

مدارک مورد نیاز ویزا میانمار عبارت است از:

• اسکن پاسپورت متقاضی که دارای شش ماه اعتبار باشد

• اسکن عکس

• اسکن بلیط رفت و برگشت به یکی از فرودگاه های میانمار

• اسکن واچر یکی از هتل های میانمار

• تکمیل و اسکن فرم درخواست ویزا میانمار

 

 

درج نظر