فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا ماکائو
امتیاز 5 از 5 از بین 472 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا ماکائو

شبه جزیره ماکائو در چین واقع شده و یکی از مناطق ویژه در این کشور به حساب می آید. ماکائو منطقه تجاری-اداری مستقل در چین می باشد، که سالانه گردشگران زیادی را برای بازدید از جاذبه های گردشگری ماکائو به خود جذب می کند. این منطقه در گذشته مستعمره پرتغالی ها بوده است، به همین دلیل در هنگام پیاده روی در خیابان های این کشور، می توانید از ساختمان هایی که با معماری پرتغالی هنوز جلوه خود را حفظ کرده است، لذت ببرید.

برای ورود به این کشور باید ویزای فرودگاهی ماکائو را تهیه کنید و یا اگر از طریق سایر راه های ارتباطی با این منطقه از جمله هنگ کنگ و یا چین به آن سفر می کنید، باید به اداره مهاجرت در ماکائو مراجعه کنید تا مجوز ورود به این کشور را دریافت کنید.

همچنین متقاضیان سفر به ماکائو می توانند در تورهای برگزار شده هنگ کنگ، به ماکائو نیز سفر کرده و ویزای خود را در بدو ورود به این کشور دریافت کنند.

برای دریافت ویزا ماکائو می توانید به سفارت خانه چین در ایران مراجعه کنید. ویزای اقامت این کشور در طول یک سال حداکثر 3 بار ورود برای مسافران در نظر گرفته است. برای بار اول 30 روز، بار دوم 20 و برای بار سوم 10 روز می توانید در این کشور اقامت داشته باشید.

توجه داشته باشید که اقامت در ماکائو باید کاملا قانونی باشد، در غیر این صورت با اخراج مسافر از ماکائو و جریمه مواجه خواهید شد.

هزینه ویزا ماکائو برابر با 150 پاتاکا (واحد پول ماکائو) و یا 150 دلار هنگ کنگ و یا حدود 20 دلار آمریکا می باشد. لازم به ذکر است که این مبلغ برای کودکان زیر 12 سال 50 پاتاکا است. برای دریافت ویزا گروهی باید 50 پاتاکا (که شامل 10 نفر می شود) و برای پاسپورت خانوادگی 200 پاتاکا بپردازید.

توجه داشته باشید که ماکائو مانند هنگ کنگ، جدا از چین محاسبه می شود و حتما باید ویزا ماکائو را تهیه کنید.

 

درج نظر