فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هزینه اخذ ویزای انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 147 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید انگلستان

هزینه اخذ ویزای انگلستان

برای سفر به انگستان و یا مهاجرت به این کشور ابتدا باید ویزای انگستان را تهیه کنید، این کشور به دلیل اینکه عضو اتحادیه شنگن نمی باشد، نمی توانید با ویزای شنگن خود وارد این کشور شوید. در مرحله اول از دریافت ویزای انگلستان، ابتدا باید وقت ملاقات تعیین شود. متقاضیان ویزای انگلستان می توانند با مراجعه به دفاتر VFS Global در ایران نسبت به تعیین وقت سفارت انگلیس از داخل کشور نیز اقدام کنند. در هنگام انجام عملیات دریافت ویزای انگستان باید مبالغی پرداخت شود که یا به صورت نقدی و در کنسولگری از شما تحویل گرفته می شود و یا به صورت اینترنتی و هنگام ثبت نام در سایت باید بپردازید. در ادامه این مقاله در نظر داریم اطلاعاتی در مورد قیمت ویزای انگلستان ارائه دهیم، پس در ادامه نیز با ما باشید. قیمت ویزای انگلستان همیشه مورد سوال متقاضیان دریافت ویزا می باشد، در این راستا اپلیکیشنی طراحی شده است که به راحتی با در اختیار گذاشتن ویزای مورد نظر خود، می توانید قیمت ویزای انگلستان خود را بررسی کنید.

هزینه HIS چیست؟

این هزینه اضافی جهت خدمات سلامت مهاجرین است، و در صورتی که ملیتی به غیر از کشورهای حوزه اقتصادی یورو را دارا بوده و تقاضای ویزایی با مدت اقامت در انگلستان بیش از 6 ماه داشته باشید، باید این هزینه را نیز پرداخت کنید. 

لازم به ذکر است که متقاضیان ویزای انگلستان، پس از ثبت مدارک در سایت و پر کردن فرم ها در ثبت نام اینترنتی خود تنها تا 3 ساعت مهلت پرداخت هزینه وقت سفارت را دارند.

نکته قابل ملاحظه دیگر در پرداخت هزینه های ویزا این است که، پس از پرداخت هزینه ملاقات حضوری در سفارت خانه انگلستان تنها 60 تا 90 روز فرصت دارید تا ملاقات حضوری خود را به انجام برسانید. پرداخت هزینه های IHS و اپلیکیشن مربوط به آن را می توانید توسط ویزا کارت و یا مستر کارت خود نیز انجام دهید.

برای اطلاع متقاضیان لازم به ذکر است که خدمات پیکاپ ویزا جهت تسریع و کاهش هزینه ها ارائه می شود که می توانید از طریق آژانس های مسافرتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

درج نظر