فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
جاذبه های گردشگری هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 226 امتیاز دهنده به جاذبه های گردشگری هلند

جاذبه های گردشگری هلند

هلند، این پایتخت گل و گیاه در دنیا و کانال های آبی که در سرتاسر شهر مشاهده می شود، یکی از جذاب ترین کشورهای دنیا برای گردشگران می باشد. هر ساله با برپایی فستیوال های گلهای لاله رنگارنگ و زیبا در بزرگترین پارک و بازار گل دنیا توجه جهانیان را به خود جلب می کند.

در این مطلب قصد داریم از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری هلند بیشتر صحبت کنیم. جاذبه های گردشگری هلند یکی از دلایلی است که این کشور را به کشوری توریستی تبدیل کرده است. و اما در ادامه به برخی از این جاذبه های گردشگری خواهیم پرداخت تا ببینیم دلیل متقاضیان برای دریافت ویزا هلند و دیدار از این کشور چیست؟

• وریجتف مهمترین میدان شهر در ماستریخ می باشد، که در جنوبی ترین قسمت هلند واقع شده است. میدان وریجتف را با کلیسای سنت سروانتس و کلیسای سنت جان می شناسند. وریجتف به طور منظم و دائم میزبان فستیوال های بزرگی از سرتاسر دنیا می باشد که مهم ترین آن ها فستیوال های پاییزی و زمستانی است.

• موزه ریجکس در آمستردام یکی از بزرگترین موزهای تاریخ و هنر در هلند می باشد. این موزه دارای مجموعه بزرگی از نقاشی های دوره طلایی هلند است و از نقاشان معروفی چون رامبراند و ورمیر آثاری فاخر به نمایش گذاشته است. 

• در هلند آسیاب های بادی با قدمت هزار سال همچنان وجود دارد. این آسیب های بادی را می توانید در روستای نهر کودکان هلند (Kinderdijk) مشاهده کنید. کاربرد آن ها خشک کردن آب اضافی زمین های پست ساحلی که با بستن سد مزروعی شده اند و پایین تر از سطح دریا ساخته شده اند، می باشد. این آسیب ها از معروف ترین جاذبه های گردشگری هلند می باشند.

• باغ گل کوکنهف هلند بزرگترین باغ گل در دنیا می باشد که نمادی از صنعت پیشرفته گل در هلند است. در این باغ سالانه هفت میلیون پیاز گل کاشته می شود. بیشتر گل های بهاری از جمله لاله، سنبل و داوودی در این پارک به چشم می خورد. این باغ گل از آخرین هفته مارس تا اواسط ماه می به روی عموم باز می باشد.

• کانال های شهر لیدن هلند، وجود قدیمی ترین دانشگاه دنیا و همینطور محل تولد رامبرانت نیز از جاذبه های گردشگری هلند می باشد. توصیه می کنیم در طول مدت اقامت در هلند، قدم زدن در کنار این کانال ها و یا حتی قایق سواری بر روی آن ها را از دست ندهید. دو شاخه از رود قدیمی راین از شرق وارد لیدن می شود و در مرکز شهر به هم می رسند.

درج نظر