فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
جاذبه های گردشگری آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 136 امتیاز دهنده به جاذبه های گردشگری آلمان

جاذبه های گردشگری آلمان

آلمان از جمله کشورهای اروپایی است که مسافران برای بازدید از جاذبه های گردشگری آلمان، حتما باید برای دریافت ویزا آلمان اقدام کنند. آلمان نیز به دلیل تاریخ پر فراز و نشیب اش در طول تاریخ بسیار جذاب و دیدنی است. آثار تاریخی آلمان، قلعه ها، کلیساها، طبیعت و حتی شهرها از جاذبه های گردشگری آلمان محسوب می شود. این کشور زیبا همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از جاذبه های گردشگری آلمان می پردازیم.

• بنای تاریخی نبرد ملت ها در لایپزیگ آلمان که یکی از بزرگترین آثار تاریخی در اروپا محسوب می شود، این بنا در حال حاضر به موزه تبدیل شده است.

• تالار قدیمی شهر (Old Town Hall) یا آلتس رایتوس که در بامبرگ واقع شده است و دیواره های آن دارای نقاشی های زیبا و دیوار نگاره ها می باشد.

• کلیسای جامع آخن آلمان که در مرز بلژیک و آلمان واقع شده است و از قدیمی ترین کلیساهای جامع در شمال اروپا می باشد. در این بنا تاج گذاری های زیادی در طول تاریخ انجام شده است.

• جزیره سیلت آلمان که در مجموعه جزایر فریزی قرار گرفته است و از جاذبه های طبیعی زیبایی برخوردار می باشد.

• قلعه شورین که در شهر شورین قرار دارد از مهمترین جاذبه های گردشگری آلمان به حساب می آید. این قلعه هم اکنون مقر دولت می باشد که در قرن چهاردهم ساخته شده است.

• ساختمان رایشتاگ برلین آلمان که مربوط به قرن نوزدهم می باشد و دارای گنبد شیشه ای بلندی است که از آن می توان نمای کلی شهر را دید.

از شهرهای توریستی آلمان می توان به برلین، مونیخ، روتنبورگ آن در ترابر، هامبورگ، درسدن، فرانکفورت، کلن، دوسلدورف، هایدلبرگ و نورنبرگ اشاره کرد. از دیگر جاذبه های گردشگری آلمان به اختصار می توان از قلعه هوهنزولرن، کوه تسوگ اشپیتسه، بازار کریسمس نورنبرگ، شهر زیبای روتنبورگ، جنگل سیاه آلمان، رودخانه رمانتیک راین، کلیسای بانوی ما، شهر تاریخی لینداو، کلیسای جامع کلن، دروازه هولستن، شهر قدیمی هایدلبرگ، دروازه براندنبورگ و قلعه نوی شوان اشتاین نام برد.

برای گردش و اقامت در آلمان حتما باید چندین هفته و یا حتی چندین ماه وقت گذاشت تا بتوان به تمام نقاط دیدنی و جذاب آن سر زد. برای اقامت در آلمان می توان از طریق ویزای توریستی این کشور به آن سفر کرد. داشتن دعوتنامه آلمان نیز برای سفر گردشگری به این کشور می تواند به دریافت ویزا آلمان شما کمک کند.

 

درج نظر