فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
Alternate Text
جاذبه های گردشگری فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 352 امتیاز دهنده به جاذبه های گردشگری فرانسه

جاذبه های گردشگری فرانسه

فرانسه یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است، که پاریس در قلب آن قرار گرفته و سالانه حدودا 80 میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می کند. جاذبه های گردشگری پاریس بسیار زیاد است و هر کدام از آن ها به تنهایی می تواند دلیلی برای سفر به این کشور زیبا باشد. در ادامه به بررسی اجمالی برخی از آثار تاریخی و موزه های جهانی در فرانسه می پردازیم. طاق پیروزی ( Arc de Triomphe ) یکی از بناهای سمبلیک در پاریس است. این طاق، یکی از بناهای یادبودهای ساخته شده در سال 1836 برای سربازان کشته شده در جنگ های ناپلئون و همچنین انقلاب فرانسه می باشد. بیش از 100 سال است که طاق پیروزی بزرگترین طاق در تمام دنیا می باشد. برای بازدید از این نقطه تاریخی در پاریس، باید به سمت منطقه هشتم حرکت کنید. کاخ ورسای (Palace of Versailles‏) در شهر ورسای، در نزدیکی پاریس قرار دارد که به عنوان بزرگترین کاخ های سلطنتی جهان محسوب می شود. این کاخ که در حومه پاریس قرار دارد در ابتدا به خانه ای کوچک شبیه بوده، به مرور و گذشت زمان اجزای دیگری به این کاخ اضافه می شود و به صورتی بسیار پر تجمل ساخته می شود. امروزه این کاخ بسیار بزرگ دارای اتاق خواب های زیبا و شگفت انگیز، تالار آینه و باغ های باشکوه می باشد.

یکی از بناهای معاصر و شگفت انگیز در فرانسه پل میلائو (Millau Viaduct) می باشد، که در دهانه رودخانه تارن Tarn قرار دارد و ابعاد آن رکوردهای شگفت انگیزی را در جهان ثبت کرده است. این پل کابلی، به خاطر طراحی عجیب و غیر عادی با مناظر شگفت انگیز بسیار خود نمایی می کند. و اما کلیسای فونتونی ( Abbey of Fontenay) که در شهر کوچک مارمانی Marmagne واقع شده، در سال 1118 به سبک رمانسک ساخته شده است. این کلیسا هنوز هم بسیار سرپاست و برخی از قسمت های آن بدون بازسازی باقی مانده و جایگاه بسیاری از افراد مذهبی در طول تاریخ بوده است.

در نهایت به معرفی برج ایفل (Eiffel Tower) می پردازیم. این برج فلزی که در میدان شان دو مارس و درکنار رود سن در پاریس واقع شده است، نماد پاریس می باشد. لازم به ذکر است که این بنا یکی از پر بازدید ترین بناها در دنیا بوده است. ساخت این برج در سال 1887 آغاز و در سال 1889 به پایان رسیده است. برج ایفل را برای نمایشگاه جهانی و به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساختند ، ولی پس از ساخت، این بنا مورد قبول همگان واقع نشد و ۳۰۰ نفر، که در بین آنها می‌توان از امیل زولا، گی دو موپاسان، شارل گارنیه و هم چنین الکساندر دوما نویسنده مشهور فرانسوی نام برد، به ساخت آن شدیداً اعتراض کردند. برج ایفل 324 متر ارتفاع دارد و در ساخت آن از 18 هزار و 38 قطعه استفاده شده است. برای ایرانیان علاقه مند به گردشگری در فرانسه لازم به ذکر است که باید ویزا فرانسه تهیه شود و برای سفر به این کشور حتما باید مدارک ویزا را برای سفارت خانه فرانسه، جهت دریافت ویزا فرانسه ارسال کنند. همچنین می توانند از خدمات پیکاپ ویزا برای ارسال مدارک ویزا اقدام کنند. دیدنی های فرانسه در اینجا به پایان نمی رسد، امیدواریم بتوانیم در مطالب دیگر از این سری اطلاعات بیشتری نسبت به جاذبه های گردشگری فرانسه در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

 

درج نظر


بخش های اصلی مقاله

جاذبه های گردشگری فرانسه

فرم ارز یابی مهاجرت