فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی در کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 100 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید کانادا

شرایط زندگی در کانادا

کانادا از جمله کشورهایی است که با دارا بودن امکانات مناسب تحصیلی، زندگی، درمانی، کار و خیلی موارد دیگر بسیار مناسب برای اقامت و دریافت ویزا کانادا می باشد. اقامت در کانادا به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. در سال 1931 قانونی در این کشور به تصویب رسید که طی آن هر ایالت می تواند به تنهایی شرایط مورد نظر خود را برای ارائه اقامت در کانادا به مهاجران بدهد. به همین منظور جدا از شرایط کلی که بیشتر کشورها برای اقامت در آن کشور ارائه می دهند با بررسی نحوه دریافت اقامت در هر یک از ایالت های کانادا می توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. و اما اقامت در کانادا به چه صورتی امکان پذیر است؟!

یکی از روش های اقامت در کانادا از طریق تولد در این کشور می باشد که البته این قانون برای فرزندانی که از دیپلمات های غیر انگلیسی به دنیا آمده است صدق نمی کند.

در صورتی که تصمیم به مهاجرت قانونی از طریق سرمایه گذاری، تحصیل و پیدا کردن کار در این کشور گرفته اید می توانید پس از 5 سال زندگی مداوم و موفقیت در کسب و کار خود برای اقامت در کانادا اقدام کنید.

همچنین اقامت در کانادا از طریق ازدواج برای بانوان با فردی که تابعیت کانادایی داشته باشد نیز میسر می باشد، و در صورت زندگی در کانادا به طور مداوم به مدت یک سال، شخص می تواند برای اقامت در کانادا اقدام کند.

در قوانین و مقررات کانادا چنانچه فرزندی در خارج از خاک کانادا از پدر و مادری کانادایی به دنیا آمده باشد، آن کودک کانادایی محسوب می شود و می تواند اقامت در کانادا را دریافت کند.

از دیگر راه های اخذ اقامت کانادا که به دلیل اینکه، آن را خیلی توصیه نمی کنیم و به همین دلیل در پایان این مطلب گنجاندیم، اخذ اقامت کانادا از طریق پناهندگی می باشد. با توجه به این که این روش سختی های زیادی دارد و ممکن است در برخی موارد برای خانواده ایجاد خطر کند، ولی می تواند یکی از راه های اخذ اقامت کانادا نیز باشد.

 

درج نظر