فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویزای فوری فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 461 امتیاز دهنده به ویزای فوری فرانسه

ویزای فوری فرانسه

ویزا فرانسه برای سفر به این کشور الزامی می باشد. این کشور برای بسیاری از افرادی که قصد گردشگری، تجارت، تحصیل، کار و زندگی در فرانسه را دارند مقصد بسیار مناسبی می باشد. در برخی موارد اخذ ویزای فوری فرانسه با توجه به رعایت شرایط آن، امکان پذیر می باشد. ویزای فوری فرانسه را می توان با ارائه مدارک کامل و بدون نقص، ترجمه کامل مدارک، حضور به موقع در سفارت خانه فرانسه به راحتی دریافت کرد.

ویزا فرانسه انواع مختلفی دارد، که باید با توجه به آن مدارک ویزا فرانسه را تهیه کرده و در روز مصاحبه حضوری با خود به همراه داشته باشید.

در صورتی که کمبود و نقص در پرونده شما از دلایل رجکت ویزا فرانسه نشود، می توان به دریافت ویزای فوری فرانسه امید داشت!

دریافت دعوتنامه فرانسه نیز می تواند در صدور ویزای فوری فرانسه تاثیر گذار باشد. این دعوتنامه می تواند از طرف اقوام درجه یک و یا دوست و آشنا باشد. درا ین صورت شخص دعوت کننده می تواند تمام هزینه ها و مکان اقامت در فرانسه شما را تضمین کند. در غیر این صورت فرد دعوت شونده می تواند با ارائه مدارک تمکن مالی نسبت به پرداخت هزینه های خود در مدت اقامت در این کشور، ویزا فرانسه را دریافت کند.

توصیه می کنیم برای دریافت ویزا فرانسه از 3 ماه قبل از تاریخ سفر خود اقدام کنید. در این صورت می توانید مطمئن شوید که در صورت نقص پرونده فرصت کافی برای تکمیل آن خواهید داشت.

نکته ای که در دریافت ویزای فوری فرانسه وجود دارد، در سفرهای خانوادگی است، که باید برای هر فرد به صورت مجزا فرم درخواست ویزا فرانسه پر شود و تمامی افراد بالای 12 سال باید مراحل انگشت نگاری را طی کنند.

مراقب افراد سودجو باشید! این افراد با وعده های واهی اخذ ویزای فوری فرانسه و در برخی موارد با ارائه مدارک جعلی باعث ایجاد مشکل در روند اخذ ویزای متقاضی شده و حتی گاهی باعث پیگرد قانونی می شود.

درج نظر