فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزای آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 138 امتیاز دهنده به مدت زمان صدور ویزا آلمان

مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزای آلمان

مراحل و مدت زمان صدور ویزا آلمان بستگی به نوع ویزای درخواستی متقاضی دارد. ممکن است مدت زمان صدور ویزا آلمان چند هفته تا چند ماه طول بکشد. در این بین توصیه می کنیم که تمام سعی خود را بکنید تا تمام مدارکتان کامل باشد، در غیر این صورت هر بار که پرونده شما دارای مدارک ناقص باشد، کار شما به عقب می افتد و زمان را از دست خواهید داد. برای دریافت وقت سفارت می توانید به صورت آنلاین و ارسال ایمیل اقدام کنید، تا نیازی به انتظارهای طولانی مدت در پشت درب های سفارت خانه نداشته باشید. در صورت تعیین وقت به موقع و سر وقت در سفارت حضور پیدا کنید تا وقت شما باطل نشود. همچنین زمانی را انتخاب کنید که می توانید در سفارت حضور داشته باشید، زیرا وقت سفارت را نمی توانید باطل کنید.

سفارت خانه آلمان در صدد است که ورود به بخش باجه ها در سفارت را در فصل های شلوغ سفر، خصوصا فصل تابستان، سریع تر و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد.

وقت قطعی متقاضی از طریق ایمیل برای شخص ارسال می شود، که شامل لینکی برای تایید وقت سفارت می باشد، اگر ظرف یک هفته این لینک تایید نشود به طور خودکار باطل خواهد شد.

متقاضیان اخذ ویزا آلمان باید در نظر داشته باشند که در صورت ارائه دعوتنامه آلمان به سفارت می توانند باعث تسریع مراحل صدور ویزای آن ها شود.

روزهای کاری باجه های سفارت خانه آلمان از روز یکشنبه تا پنجشنبه بین ساعات 7 صبح تا 17 بعد از ظهر می باشد. در این بین، ساعات کاری بخش حقوقی کنسولگری از 7:30 تا 10:30 می باشد. در صورتی که می خواهید مدارک تحصیلی خود را به سفارت تحویل دهید باید بین ساعات 8:30 تا 10:30 مراجعه کنید. همچنین ساعات کاری دریافت مدارک 14:30 تا 15:30 می باشد که البته در ماه های ژوئیه تا اوت این زمان به 14 تا 14:30 تغییر پیدا می کند. ساعات دریافت گذرنامه نیز بین 10 تا 12 و 13 تا 15 می باشد.

آدرس سفارت خانه آلمان: تهران، خیابان فردوسی، شماره 324-320

درج نظر