فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
فرودگاه های سوئیس
امتیاز 5 از 5 از بین 123 امتیاز دهنده به فرودگاه ها سوئیس

فرودگاه های سوئیس

فرودگاه های سوئیس سالانه شاهد گردشگران زیادی می باشد، که برای بازدید از این کشور وارد این فرودگاه ها می شوند. یکی از فرودگاه های سوئیس به نام فرودگاه زوریخ یا کلوتن (Zürich Airport)، بزرگترین فرودگاه سوئیس و قطب اصلی ایرلاین این کشور محسوب می شود. زوریخ از پرجمعیت ترین شهرهای سوئیس و بزرگترین شهر در این کشور به شمار می رود، به همین دلیل وجود این فرودگاه در این شهر بسیار حیاتی می باشد.

این فرودگاه در 13 کیلومتری شهر زوریخ واقع شده است. دسترسی به این فرودگاه از طریق اتوبوس که ایستگاه آن در مجاورت ترمینال دو واقع شده است، تاکسی هایی که در محوطه ورودی قرار دارند، قطار شهری که ایستگاه آن در مرکز فرودگاه قرار دارد، قطار تراموای 10 مابین ایستگاه مرکزی زوریخ و فرودگاه زوریخ حرکت می کند، میسر می باشد.

بیش از 70 ایرلاین در این فرودگاه فعالیت دارند که از جمله آن ها می توان به سوئیس ایرلاینز، لوفت هانزا، بریتیش ایرویز، ایر فرانس، امریکن ایرلاینز، اکسس ریل، بلیر، ایر کانادا، فین ایر اشاره کرد.

این فرودگاه به دلیل پروازهای تجاری امکاناتی از جمله پرواز بیزینس کلاس را برای این افرادی که دارای ویزا سوئیس می باشند، در نظر گرفته است. دسترسی به اینترنت رایگان، رستوران ها و کافی شاپ، فروشگاه های بدون مالیات، وجود حمام برای مسافران، خدمات پزشکی و اورژانس، انبار چمدان برای توقف های طولانی مدت در فرودگاه، داروخانه، دفتر پست، خدمات اسپا، کفاشی، اطلاعات فرودگاه، اطلاعات هتل های سوئیس، دفاتر تبدیل ارز و همچنین خودپردازهای متعدد در کل فردگاه می باشد.

جالب است بدانید که با توجه به طبیعت زیبایی که در اطراف این فرودگاه وجود دارد، وسایل و تجهیزات ورزشی از جمله دوچرخه و اسکیت را برای گشت و گذار در این فضا کرایه می دهند و شما می توانید در مدت انتظار برای پرواز از این خدمات استفاده کنید و لذت ببرید.

فرودگاه های سوئیس در سرتاسر این کشور وجود دارد و به خدمات جابجایی مسافران می پردازند. از دیگر فرودگاه های سوئیس می توان به فرودگاه بین المللی ژنو، فرودگاه برن، فرودگاه پیرن، فرودگاه گرانشان، فرودگاه سیون، فرودگاه لوکارنو می باشد.

درج نظر